RSS

My passions are infectious

01 Dec

Am venit inapoi acasa. A fost frumos acolo, pentru ca am citit cu picioarele sprijinite de soba, am mancat gutui batute de bruma, si chiar m`am urcat si in nucul ala batran din gradina. De ce? Pentru ca imi era dor. Sa fiu copil.

Ma lasa rece zilele 30 noiembrie- 1 decembrie, si toata tiganeala care este imprejurul lor.
Am sa il astept cuminte pe mos Craciun, si poate am sa`i scriu si o scrisoare. Am fost cuminte. Mi`am facut si temele. Si patul, in zilele de sarbatoare :))

Si pasiunea cu rolele e atat de molipsitoare, incat am corupt si pe altii sa se urce pe role in fiecare seara.

Si nu ma mai intereseaza nimic decat ce vreau eu. In lumea mea, eu decid ce merita atentie.

 
24 comentarii

Scris de pe 1 Decembrie 2009 în barfa mica, galati, oameni...

 

Etichete: , ,

24 responses to “My passions are infectious

  1. joschilotii

    2 Decembrie 2009 at 6:31 PM

    Invită-l pe moșu’ la Club🙂

    Si eu am fost cumințită…Nu pentru multa vreme!…Știu că încă sunt „dorită”🙂

     
  2. albastra

    2 Decembrie 2009 at 7:41 PM

    am sa te leg cu catusele de pat si am sa te bat la fund cu vibratorul, pentru ca n`ai mai scris nimic! de fapt, ideea era sa`ti fac ceva care nu`ti place, nu ceva ce iti place :))
    am sa ma gandesc la alta pedeapsa :))

     
  3. Se stie el

    5 Decembrie 2009 at 3:21 PM

    Asteapta asteapta cuminte mosul e pe drum,
    acum inhama renii… va ajunge curand😀

     
  4. albastra

    6 Decembrie 2009 at 11:30 AM

    haha bine ca mi`ai zis… n`am sa`i mai scriu :))
    i`as fi recomandat sa vina calare pe un ren, ca ajungea mai repede, dar deh, daca nu mi`a cerut parerea… :))

     
  5. albastra

    6 Decembrie 2009 at 11:56 AM

    @ se stie el
    sa`ti dau tie lista mea pt mosu`? :))

     
  6. Se stie el

    8 Decembrie 2009 at 1:56 PM

    vine el calare dar nu cred ca pe ren :))
    … pe matura

     
  7. albastra

    8 Decembrie 2009 at 10:25 PM

    mare grija la coada aia de matura :-„

     
  8. Se stie el

    9 Decembrie 2009 at 12:40 PM

    am sa i transmit. de ce? tu ai patit o?
    stiu ca”patitul e priceput” … o vorba din batrani

     
  9. albastra

    9 Decembrie 2009 at 3:42 PM

    am citit pe net :))
    si doar stii ca eu nu calaresc maturi :))

     
  10. Se stie el

    9 Decembrie 2009 at 10:07 PM

    nu stiu… de unde sa stiu… in plus parca mi amintesc ca spuneai ca vii calare pe matura. sau am visat?

     
  11. albastra

    9 Decembrie 2009 at 11:27 PM

    ai visat, ai visat :))

     
  12. Se stie el

    12 Decembrie 2009 at 2:30 AM

    in seara asta nu te am gasit pe acasa. pe unde mi umbli? Nu cumva la santos?😀

     
  13. albastra

    12 Decembrie 2009 at 1:38 PM

    oh noes, m`ai prins :))

     
  14. Se stie el

    12 Decembrie 2009 at 1:58 PM

    acum vine intrebarea de 100 de puncte.
    Ai grija la ciorapi, cu aia m a infrant😀

     
  15. Se stie el

    12 Decembrie 2009 at 1:59 PM

    Scopul vizitei era pt ciorapi sau pt palosh?

     
  16. Automate cafea

    12 Decembrie 2009 at 2:28 PM

    Vine, vine, uite-l cum vine … asa e de sarbatori. Toata atmosfera aia …😐

     
  17. albastra

    12 Decembrie 2009 at 9:39 PM

    vizita la santos era pt ciorapi🙂

     
  18. santos

    12 Decembrie 2009 at 10:07 PM

    Albastro,de ce dai din casa?
    Nu vreau sa afle toata mahalaua de ciorapii mei pantalon…….

     
  19. santos

    12 Decembrie 2009 at 10:08 PM

    …sunt intimitetzi…

     
  20. Se stie el

    13 Decembrie 2009 at 1:33 AM

    @albastra… da, ca palosul era la mine
    @santos porti dresuri? asta da fetish😀

     
  21. santos

    13 Decembrie 2009 at 1:38 AM

    @Se stie:Daca tot e la tine (palosul)ai grija pe unde ti-l bagi…..poate fi periculos!!!

     
  22. Se stie el

    13 Decembrie 2009 at 2:38 AM

    @santos spune i si albastrei… ce mi spui numai mie?😀

    @albastra ai auzit, da? si doar ti am zis sa nu te mai joci cu el😀

     
  23. santos

    13 Decembrie 2009 at 3:35 AM

    @albastro:ai grije unde-si baga ala palosul…ca i-am zis ,dar zice ca tre’ sa-i zici si tu…..:D

     
  24. albastra

    13 Decembrie 2009 at 6:46 PM

    ok, deci pe rand
    @ se stie el: da draga, palosul e doar la tine :))
    @ se stie el & santos
    o sa am grija cu acest palos si nimeni nu va fi accidentat in timpul filmarilor si nici in rest :))
    v`ati linistit acum?😀

     

Lasă un răspuns

 
