RSS

E o simpla stare de spirit

17 Dec

Si nimeni nu fumeaza verde. Totul e alb, totul e ca de poveste.
Sa fii copil, sa te simti copil, sa alergi prin zapada, si sa simti primii fulgi pe nas, pe buze, pe fata, sa dansezi in mijlocul drumului, in primii fulgi de zapada,  sa simti ca iti explodeaza sufletul de atata fericire si bucurie, sa uiti toata tristetea, si sa uiti toate grijile, sa fie toata lumea perfecta, si… o saptamana de vis, sa ai in ochi fericirea pe care n`ai mai avut`o de multi ani… Starea mea de spirit, vi`o doresc si voua.
Cam asta a fost saptamana mea mai mult decat perfecta.

 
19 comentarii

Scris de pe 17 Decembrie 2009 în galati

 

Etichete: ,

19 responses to “E o simpla stare de spirit

  1. santos

    18 Decembrie 2009 at 8:46 PM

    Eu ti-am mai zis sa nu mai tragi pe nasometru…..o iei trap-galop la visari din astea cu:”sa simti ca iti explodeaza sufletul de atata fericire si bucurie, sa uiti toata tristetea, si sa uiti toate grijile, sa fie toata lumea perfecta…”
    …bre ma leshi?!?
    Am facut scurta la mani de la lopatat zapada in numai trei(TREI)zile si deja mi-a iesit si poezie si sa-mi bag picioarele-n ea zapada ,ca mi-a intrat si-n c(bip)r….
    Sa vezi ce poezie te-apuca atuncea cand ti se inmoaie spinarea de la lopata si te apuca o criza de lombago de te tarasti in genunchi pana in casa sa te ungi cu unguentul miraculos care te scapa de reumatism….sa vezi ce visare…si ce chiot,si bucurie te ia cand vezi ca nu a trecut nici macar o ora si totul este astupat ca si cum nu ai facut nimic prin curte.
    Vrei sa”uiti de toate grijile” si sa vezi „toata lumea perfecta”?!??…baga tu vreo 500 de lopeti la foc automat,si cand zic lopeti,zic juma’ de metru patrat de placaj care devine din ce in ce mai greu cu fiecare incarcare a sa….atuncea uiti tu si de ce ai mai iesit din pantecele mamii
    In rest toate bune si frumoase si ma simt ca un ocnas evadat si prins si pus din nou si din nou la cazne….ceea ce va transmit si voua,starea mea de spirit,care este…..

     
  2. Se stie el

    18 Decembrie 2009 at 10:05 PM

    „pentru ce sa dam cu var?” … noi n am gresit cu nimic. Apropo la mine la geam pe pervaz n a dat nimeni zapada, iar vrabiile si turturelele nu mai au unde sa traga la „pit stop”. Ce zici te bagi? iti ofer ocazia sa te revansezi pt jignirile de zilele trecute.

    iar pe Ghita, eu zic ca sa l ierti anul asta. Nici el n a gresit cu nimic. Doar ca el s a nascut porc si tu om… cred

     
  3. albastra

    19 Decembrie 2009 at 3:16 AM

    multumesc frumos, pentru ca in postul, in care eu radiam de fericire, s`a gasit cineva sa improste cu… noroi!

     
  4. santos

    19 Decembrie 2009 at 7:30 AM

    @albastra:ma simt dator cu o explicatie fata de tine si numai fata de tine:
    raspunsul meu la articolul pe care tu l-ai scris s-a vrut unul care sa parodieze starea de fapt in care ne aduce venirea neasteptata a iernii si,cu stilul pe care(cred)tu mi l-ai invatat de cand comentez pe blogul tau(si care nu te-a deranjat niciodata pana acum),am transmis ceea ce poate simti o alta persoana din sfera diametral opusa starii pe care tu o traiai.
    Asta nu inseamna ca te-am lipsit vreodata de respect pe tine sau te-am improscat cu noroi.(departe de mine gandul…)
    Ca sunt un magnet care atrage polemici,tu o stii prea bine,si sper sa intelegi ca „duelul”pe care l-am avut pe blogul tau nu a fost p[remeditat ci,dimpotriva spontan si dezinvolt.
    Daca ti-am ranit vreun sentiment tie(si numai tia),imi cer scuze da sa stii ca nu asta mi-a fost intentia.
    Bucura-te de iarna in continuare!

     
  5. santos

    19 Decembrie 2009 at 7:34 AM

    P.s.Retine ca,dupa ce se topeste zapada asta frumoasa si placuta privirii,vine noroiul si mocirla premergatoare, inevitabil….

     
  6. Mihai

    19 Decembrie 2009 at 11:25 AM

    ia auzi… :))

    cica nimeni nu fumeaza verde?! Tin sa te contrazic. Si o sa ma dau chiar pe mine ca si argument!😛🙂

    Saptamana ar fi fost perfecta si pentru mine. Fara frigul asta si cu vreo domnisoara pe langa mine. Sau la caldura in pat cu ea, probabil!😀

     
  7. Invizibilul

    19 Decembrie 2009 at 2:36 PM

    @santos: daca tie nu iti place zapada nu tre sa ne placa si noua ?🙂 depinde de fiecare cum priveste lucrurile , orice lucru are si partile nagativa dar si pozitive .. de ce sa alegem sa le vedem doar pe cele negative? de ce sa nu mai visam din cand in cand sau de ce sa nu mai fim si copilasi din cand in cand?
    tocmai asta lipsesti oamenilor in ziua de azi .. prea multa seriozitate sau obisnuinta in a se caina sau a isi plange de mila. Daca ne gandim numai la lucruri negative nu facem altceva decat sa le atragem😉 s asta o spune legea atractiei universale a fizici cuantice😀

     
  8. albastra

    19 Decembrie 2009 at 4:12 PM

    @ Mihai
    vroiam sa zic ca am ajuns la starea asta fara sa fumez verde :))
    n`am zis ca nimeni nu fumeaza verde :)) ca exemple is multe :))
    daca erai cu ea in pat, se facea caldura😛

     
  9. santos

    19 Decembrie 2009 at 6:44 PM

    @invizibilul:nu am afirmat ca nu imi place zapada(caci o prefer unei zile toride de iulie)…am vrut doar sa punctez caci exista si o latura care te obliga sa parasesti poezia si sa revii cu picioarele pe pamant,la realitate.
    Imi place sa visez(chiar mult)dar intr-un pat confortabil,altfel risc sa visez ca si „fetita cu chibriturile”di binecunoscuta povestioara pentru copii.
    A fost doar o nepotrivire de interpretare pentru ca imi era asa de congelata inima ,cand am scris comentariul ala(dupa o zi si o noapte prins intre nameti,in plin camp)incat nu mai gustam nici o poezie,chiar ajutat de „fumul de la verde”….
    Atata tot!….n-am omorat pe nimeni ci mi-am exprimat parerea mea ,la momentul respectiv,traita „ad literam”.

     
  10. Obraznic

    22 Decembrie 2009 at 9:30 PM

    gata cu polemicile si insultele. care mai are probleme de autoritate ii fac programare la mine la cabinet. preturi de criza.

     
  11. albastra

    23 Decembrie 2009 at 1:42 AM

    ceva reduceri pt mine? ;;)

     
  12. Se stie el

    23 Decembrie 2009 at 1:52 AM

    ai probleme de autoritate? nu prea pari

     
  13. albastra

    23 Decembrie 2009 at 12:57 PM

    eh, uneori mai am… nu se poate sa fie totul perfect🙂

     
  14. Se stie el

    23 Decembrie 2009 at 3:39 PM

    asa este. nici macar eu nu pot fi perfect. uite zilele astea am o problema de identitate. o rezolv eu🙂

     
  15. albastra

    23 Decembrie 2009 at 4:22 PM

    adica un fel de personalitate multipla? grav, costica, grav :))

     
  16. Se stie el

    23 Decembrie 2009 at 5:46 PM

    un fel de vudu magic lenutzo, revin pe seara cu o poveste de craciun o:

     
  17. Obraznic

    24 Decembrie 2009 at 2:24 AM

    Dupa cum v am promis, fiind ora 13 noaptea, am scris si basmul. Multi dintre voi il vor adulmeca spre micul dejun, altii abia spre seara fiind prinsi cu treburile gospodaresti ca deh, dupa stransul zapezii vine si inundatia, iar barca e greu de umflat. Insa nimeni nu e perfect.

    Asadar dragii mosului dupa cum va spuneam, a fost odata ca niciodata ca daca n ar fi nu s ar povesti un porc
    pe nume Ignat. Si intr o zi minunata la un pahar de sprit cu magarul Moromete band ei acolo ce mai aveau
    prin cotet, Ignat cazu pe ganduri. Auzi mah Moromete stii, ma tot gandeam de ce ne tin oamenii in curte?
    Gaina da ousor, cocosul canta, cainele pazeste, chiar si motanul danila, lenes cum e, da cate o gheara
    printre soarecii vecinului Costache, dar noi?
    Moromete cazut pe ganduri zise „pai si pe semenii tai i au taiat de paste, de ‘santa marie, acum cred ca se
    pregatesc si pentru tine, asa de craciun eu cred ca de asta te cresc pe tine.”
    „Bun ar trebui sa mai fie soriciul si carnea ta de mananca oamenii 3 ca voi pe an si s asa rotofei si sanatosi
    ca tine.”

    Pai de ce crezi? Toata ziulica zburd prin curte, ma joc cu gainile, cocosii chiar si cu cainele.
    De ce crezi ca s asa de rosu si plin de viata? Fac fitness. Tu nu ai putea sa fii asa ca mine; esti spaima lor,
    cand te vad toti o iau la goana, ca i musti, le dai cu sutul, nu prea stii de gluma.
    Esti cam salbatic ar putea spune gaina Malina de cand ai muscat o de pulpane.

    Dar pe tine Moromete pentru ce te tin in curte, de taiat nu esti bun, pielea de magar nici atat, o.o nu ai…
    Pai uite frate „confrate intru hipocrate”, nici nu stiu, de 2 ani de zile m au cumparat si ma tin aici,
    singur si nu ma pun decat sa mananc morcovi, singurul lucru care l fac e sa stau acilea si imi mai
    iau cate una pe spinare de o tin mine. Tac si inghit… morcovi.
    Ignat se uita la el :apoi dragul meu viata asa sa ai tu. Decat sa ai una lunga de 10 ani si lipsita de haz,
    mai bine una scurta dar bogata.
    Apoi il trimise la gara cu gunoiul,sa l duca si sa nu se mai intoarca, unde a dus mutul lupul si lupul oile.

    Acum va las pe voi sa trageti singuri morala acestui nou basm captivant
    Si Sa Actionati Ca Atare
    ,cu precizarea ca este o poveste iar orice asemanare cu emisiunea lui Turcescu de la „realitatea tv”
    este pur intamplatoare.

    p.s.Singura diferenta dintre mine si Sheherezada este cea de sex😀

     
  18. cineva

    4 Ianuarie 2010 at 6:12 PM

    e naspa iarna dar cel mai super e vara ca poti sa mergi la piscina sau la mare

     
  19. albastra

    5 Ianuarie 2010 at 1:39 AM

    si mie imi place vara la nebunie. dar, imi place si zapada, e singura chestie care imi place iarna… ZAPADA

     

Lasă un răspuns

 
