RSS

Un post plin de optimism fata de anul ce a trecut, fata de anul 2010, fata de zilele de luni, fata de multe din persoanele de care ma lovesc zilnic

29 Dec

V`am mai zis ca urasc lunea? Tare de tot?

Oricat as spune`o, am impresia ca nu`i de ajuns. Soc, si lunea ma uraste pe mine. Tare de tot. De ce toate lucrurile se strica lunea?

De ce toate vestile proaste vin lunea?

De ce cei din jur te enerveaza lunea?

De ce unii tin mortis sa descopere ca roata e rotunda, fix lunea?

Ar trebui o zi pregatitoare un fel de ante-luni, zi in care sa ne obisnuim cu ideea ca maine o sa fie o zi urata si anosta, toti vor fi posomorati si somnorosi [daca ar exista ante-luni ar avea timp de dormit!], toti vor avea nervi, si sunt sanse mari ca lucrurile sa ne explodeze in fata.

In alta ordine de idei, care`i faza cu crizele de nervi? Cu posesivitatea, cu niste chestii, niste treburi, nu le inteleg, nu le agreez, si nu le vreau prin preajma, cu atat mai putin facute de altii.

Si de ce naiba ne consideram prieteni daca apelam unii la altii numai la nevoie? Adica tu cand ai nevoie eu sunt ok, dar daca eu am nevoie… nu se poate… ei, crede`ma ca daca esti asa, chiar nu te consider cea mai buna prietena, si parerea mea e sa trecem peste formulele de bun simt, ca nu isi au rostul pentru ca te dau de gol ca numai ele sunt de tine.

Si hai sa nu mai fim perfizi tot timpu` anului, in asa fel, incat de Craciun sa nu fie nevoie sa ne lungim zambetul si sa spunem ca vom fi mai buni, si mai nush cum, ca n`o sa fim, doar pozam, de ochii lumii.

Daca ar fi dupa mine, as alege lunea ziua celor 3 ceasuri rele, nu martea. Cu ce a gresit martea fratilor? Ea doar ne`a scapat de luni. Ce`i gresit in asta?

Lunea urasc totul. Incepand de la ceasul care suna si ma anunta ca trebuie sa ma trezesc, si terminand perna pe care imi asez capul seara, cand trebuie sa dorm.

Lunea as bate pe toata lumea, toti sunt prea insistenti, prea nervosi, prea vor sa ma enerveze, prea ma sacaie, prea se baga in seama, prea ma ignora.

Si nici inceputurile nu prea le agreez, nici macar pe alea de an, si nici pe alea de nici un fel. Esti obosit, dupa ce vreo 2 saptamani mai mult ai frecat`o la rece,si te`ai indopat cu sarmale, ciorba de burta, salata boef, cozonac, sarmale [am mai zis sarmale?], i`am propus mamei cu 2 3 zile inainte de craciun sa vopseasca si niste oua, asa sa fie :)). Si la fiecare inceput de an, tot timpul am pe langa mine o persoana care o sa`mi zica: „ Nu face asa, ca asa o sa faci tot anu`”, „Ai patit asa ceva? D`apai asa o sa`ti mearga tot anu`!” Da` nu mai bine ai disparea tu de langa mine? Lasa sa fac eu asa, sa`mi mearga mie asa, si sa ai tu un an supercalifragilisticexpialidocious.

Si chiar asa, ca sar de la una la alta, n`ar fi mai bine sa nu`si mai dea nimeni cu presupusu` la adresa mea, si la ce fac, si la ce zic, si la cu cine sunt, si la ce gandesc, si la cum gandesc, si la ce zic,si la ce nu zic, si la ce zic cand ma enervez, si la ce zic cand nu ma enervez. Mai bine v`ati baga voi vorbele undeva, sa le tineti bine sa nu le pierdeti, pentru ca pe mine nu ma intereseaza ce pareri aveti, si ce ganditi voi despre nu stiu ce. Cand o sa ma intereseze, fiti siguri ca o sa va intreb, pana atunci… ca la scoala, pliscu` inchis si manutele la spate. La spatele vostru! Si nici nu va dati cu presupusul la adresa mea ca si cum m`ati cunoaste de o viata, ca nu ma cunoasteti de`o viata, si chiar daca m`ati cunoaste, tot  ati gresi.

Pe scurt, nu va dati cu parerea decat daca stiti sigur ca cineva v`a cerut parerea, in rest, sunteti enervati cand o faceti.

Si daca tot imi urati sa`mi aduca Mos Craciun ce vreau, vreau sa nu`mi mai aduca mesajele voastre stresante. Nici de Paste, nici de Craciun, nici de revelion nu le vreau, pentru ca ma plictisesc sa citesc aceleasi lucruri, spuse la nesfarsit, si pe care nici macar nu le urati din suflet, dar le trimiteti sa fie, sa pozati voi in buni crestini.

Si ma enervati ma, tare de tot cand vreti s`o faceti pe corectii, dar in sinea voastra sunteti constienti de ce scarbe si scursuri umane sunteti.

Voi continua lista… intr`o zi.

 
9 comentarii

Scris de pe 29 Decembrie 2009 în barfa mica, oameni...

 

Etichete: , , ,

9 responses to “Un post plin de optimism fata de anul ce a trecut, fata de anul 2010, fata de zilele de luni, fata de multe din persoanele de care ma lovesc zilnic

  1. albastra

    29 Decembrie 2009 at 12:37 AM

    Later edit:
    sper ca nu`i nevoie sa mai scriu ca nu este vorba de toate persoanele din viata mea,nu?

     
  2. kOoDoO

    29 Decembrie 2009 at 2:28 AM

    In genunchi vin spre tine, cu ochii dilatati si in lacrimi de minotaur ca sa cer ingaduinta si milostenie…mila albastra, mila.
    Hei. Trebuie sa mai fie si momente proaste astfel incat sa le putem defini pe cele bune. Stiu, e classy fraza asta, am zis ca da bine. Gandeste-te ca oricine e asa cum ai scris tu in penultima fraza DAR vor sa fie corecti in relatia cu tine, perhaps. Cu restul pana mea, wtf cares? Relax…iti dau o piesa?🙂

     
  3. Mihai

    29 Decembrie 2009 at 2:41 AM

    pai, daca te deranjeaza atat de tare lunea, lasa-te de munca!😀

    chiar daca urasti inceputurile de an, asta nu ma impedieca sa iti doresc un an viitor cat mai bun! la multi ani!🙂

     
  4. albastra

    29 Decembrie 2009 at 12:46 PM

    @ koodoo
    da, stiu, ai dreptate in tot ce ai zis, postul asta este doar o metoda sa ma eliberez de chestiile enervante, atat de enervante ca ma sufoca, din viata mea.
    da, poti sa`mi dai o piesa, daca vrei.
    @ mihai
    am sa ma las de munca, cand am sa castigat la loto, ar fi o idee buna daca as si juca. de fapt nici atunci nu m`as lasa de munca, pentru ca, intr`un fel, m`am obisnuit sa ma enervez la munca :))
    si multumesc de urate, iti doresc si tie la fel.

     
  5. Automate cafea

    30 Decembrie 2009 at 6:01 PM

    Propun ca lunea sa fie declarata zi libera din toate cele. Amiiiiiin.

     
  6. Obraznic

    31 Decembrie 2009 at 5:14 AM

    La multi ani albastro, destrabalare placuta. Ne revedem la anul… si… la multi ani!!😀

     
  7. albastra

    31 Decembrie 2009 at 2:10 PM

    @ Obraznic
    multumesc frumos,la multi ani si tie !

     
  8. artificiality

    4 Ianuarie 2010 at 6:48 PM

    Iti doresc o zi de luni scurta!😀

     
  9. albastra

    5 Ianuarie 2010 at 1:40 AM

    a fost… si frumoasa spre seara😛

     

Lasă un răspuns

 
