RSS

Vroiam sa zic Dave Gahan, vroiam sa zic Nostalgia

15 Feb

As a thirst becomes a sickness
And desire is all you feel
A photograph that made us laugh
Now your skin has such a thickness
That you can’t tell what is real
Anymore
It’s a feeling like nostalgia
Keeps me turning back to you
And a feeling like nostalgia
For the dreams that we once knew
If you’re feeling like
What we were feeling is through
Why do I feel nostalgia?
Why do I feel nostalgia?
Like you
We were running to the future
When we fell into the past
A memory
When our lives seemed full of promise
Oh, but good things never last
It seems to me
It’s a feeling like nostalgia
Keeps me turning back to you
And a feeling like nostalgia
For the dreams that we once knew
If you’re feeling like
What we were feeling is through
Why do I feel nostalgia?
Why do I feel nostalgia?
Like you
If you’re feeling like
What we were feeling is through
Why do I feel nostalgia?
Why do I feel nostalgia?
Like you

 
21 comentarii

Scris de pe 15 Februarie 2010 în o melodie pe zi, recomandari

 

Etichete: , , ,

21 responses to “Vroiam sa zic Dave Gahan, vroiam sa zic Nostalgia

  1. Învăţătorul

    15 Februarie 2010 at 3:59 PM

    Doar nostalgica sau si indragostita?😛
    Felicitari pentru a 2-a parte amandurora!😉

     
  2. albastra

    15 Februarie 2010 at 5:15 PM

    mda este vorba doar de o melodie superba care`mi place foarte mult, si m`am gandit ca ar fi frumos s`o pun pe blogul meu.
    nostalgica nu, indragostita de vocea lui dave grahan mereu.

     
  3. Învăţătorul

    15 Februarie 2010 at 5:20 PM

    Motivul pentru care se afla piesa pe blog l-am deslusit.🙂
    Intrebam daca piesa are legatura si cu starea generala. ;):P

     
  4. albastra

    15 Februarie 2010 at 5:28 PM

    mnu, se pare ca nu l`ai deslusit
    asa, si ma rog, care e starea mea generala?

     
  5. Învăţătorul

    15 Februarie 2010 at 5:33 PM

    Ah, una am gandit si alta am scris. :))
    So: stiu ca piesa ai pus-o pe blog pentru ca-ti place si intrebam daca mai exista si alte motive si starea generala e conditonata de ea.
    Cred ca e bine acum. ;))

     
  6. albastra

    15 Februarie 2010 at 5:41 PM

    pai da, abia acum ai intrebat, putin mai sus era concluzie.
    da, starea mea generala este conditionata de muzica in pare parte, dar muzica nu’mi poate produce schimbari radicale ale starilor.

     
  7. Învăţătorul

    15 Februarie 2010 at 5:44 PM

    k

     
  8. Se stie el

    15 Februarie 2010 at 8:08 PM

    albastra nu ma mai iubeste

    :)) am zis!!

     
  9. Învăţătorul

    16 Februarie 2010 at 3:21 AM

    oooo, she does not love me either too!🙂😉

     
  10. Se stie el

    16 Februarie 2010 at 9:51 AM

    daca te consoleaza, cred ca tu ai fost primul renegat :)) de fapt nu tu, cel al carui nume nu poate fi pronuntat😀

     
  11. albastra

    16 Februarie 2010 at 1:47 PM

    AHAHAHAHAHAHA =))))))))))
    @ se stie el: buna asta =))))
    de fapt, cel al carui nume nu poate fi pronuntat e singurul renegat😉

     
  12. Învăţătorul

    16 Februarie 2010 at 2:04 PM

    wich means…

     
  13. Se stie el

    18 Februarie 2010 at 5:15 PM

    mere… pere…

     
  14. Învăţătorul

    18 Februarie 2010 at 5:53 PM

    Cu pulpa sau fara?

     
  15. Se stie el

    19 Februarie 2010 at 7:40 AM

    … de vitel

     
  16. Învăţătorul

    19 Februarie 2010 at 10:06 AM

    cu sos ragu sau de caramel?

     
  17. Se stie el

    19 Februarie 2010 at 2:02 PM

    eu servesc doar merele impreuna cu pulpa… de vitel. Daca tie ti plac „zemurile” am s o dau pe aia „gusturile nu se discuta”😀

     
  18. Învăţătorul

    19 Februarie 2010 at 2:08 PM

    Trebuie ca ti-a luat mult timp sa te gandesti la faza cu „zemurile” :))), vorbesti din experienta sau..?
    Treaba ta cu ce mananci pulpele… de vitel….sau nu!

     
  19. Se stie el

    19 Februarie 2010 at 2:36 PM

    nu ai de ce sa te simti ofensat. nu e nimic rau in asta. tine doar de gust. Numai sa nu pui si sare, ca o dam in alte proverbe😀

     
  20. STAR

    21 Februarie 2010 at 2:05 AM

    Superbă!😀

     
  21. albastra

    23 Februarie 2010 at 10:08 PM

    @ Se stie el
    din samburi de caise nu se face pulpe de fructe?

     

Lasă un răspuns

 
