RSS

Primavara…soarele se joaca`n mana ta…

22 Mar


 
10 comentarii

Scris de pe 22 Martie 2010 în barfa mica

 

10 responses to “Primavara…soarele se joaca`n mana ta…

  1. Învăţătorul

    22 Martie 2010 at 4:19 PM

    Gargarita rita…😛😀

     
  2. albastra

    22 Martie 2010 at 4:32 PM

    zboara`n poienitza

     
  3. Se stie el

    22 Martie 2010 at 7:38 PM

    ce de gargaroi oii oiii :))
    deci la asta nu m am asteptat😀
    trebuie sa recunosc ca e o supriza placuta.
    In ultima vreme am cam ramas in urma cu surprizele😀

    …imi mai aduc aminte ochiul tau… albastru… as putea adauga

     
  4. desuurichic

    22 Martie 2010 at 9:30 PM

    primavara, praful se joaca printre dintii tai…noroc ca mai sint gargarite care sa ne confirme ca ar fi totusi, primavara.

     
  5. albastra

    22 Martie 2010 at 11:03 PM

    @ se stie el
    nu stiu ce inseamna cu tine, dar te lasi surprins usor🙂
    … cum gemea as putea adauga si eu😉
    @ desuurichic
    la mine chiar a fost primavara frumoasa si azi🙂

     
  6. Se stie el

    23 Martie 2010 at 12:24 AM

    huh? ce inseamna cu mine?
    esti bine? temperatura?, greturi, ameteli? nu pari a fi tu :)) o fi vreun vudu la mijloc

     
  7. joschilotii

    23 Martie 2010 at 12:56 AM

    Si noi in clubul tau erotic

     
  8. albastra

    23 Martie 2010 at 10:57 AM

    @ se stie…
    nu…doar blonda ca de obicei… dar sper ca ai inteles ideea :))
    @ jos
    ai pus punctul de j. de aia te iubesc atat de mult si tare :))

     
  9. kOoDoO

    24 Martie 2010 at 1:43 PM

    Waaaa! Ai găsit un gărgăr!!! Eu n-am găsit incă.

     
  10. albastra

    24 Martie 2010 at 1:55 PM

    am gasit mai multi. n`ai stiut unde sa cauti😛

     

Lasă un răspuns

 
