RSS

Intre timp…

05 Mai

… de vreo 2 ore ma tot gandesc la ce dracu` sa scriu pe blog. Na belea ca n`am nimic de zis, nimic de declarat :))
As vrea sa va zic ca lumea mea e roz. De fapt cred ca pe undeva, chiar e. Nici macar nu mai urasc lunea. Nu ma mai intereseaza. Cred ca pe undeva, in sinea mea, am ajuns sa ma consolez ca unele lucruri asa vor fi mereu, unii oameni asa vor fi mereu. Nu ma mai intereseaza, nu ma mai deranjeaza.
Am mai imbatranit un an, m`am consolat si cu asta, si cu faptul ca nimic nu e batut in cuie in viata asta. Exemple ar fi multe.
De fapt cred ca starea asta e data de primavara de florile de liliac, de lalele, de narcise.
Mi s`a zis intr`o zi, ca am uitat sa rad. Nu am uitat, doar ca n`o mai fac cu oricine.
Zilele trecute am vrut sa sterg blogul, ma gandeam ca nu foloseste nimanui la nimic, si apoi mi`am adus aminte ca blogul e doar pentru mine, e buboiul meu cu puroi.
Va multumesc voua,cei care scrieti mult si frumos iar eu va citesc posturile, ca un copil cuminte, dar nu comentez niciodata, sau aproape niciodata, si va multumesc pentru ca, uneori ma asteptati sa mai scriu si eu ceva, din cand in cand… cand n`am nimic de zis… stau cuminte.

 
3 comentarii

Scris de pe 5 Mai 2010 în barfa mica

 

Etichete:

3 responses to “Intre timp…

  1. joschilotii

    5 Mai 2010 at 9:24 PM

    Astenie de primăvară!
    Cum stai cu „invenția”?…Eu știu! Nenorocitul de O.S.I.M.!🙂

     
  2. albastra

    6 Mai 2010 at 11:35 AM

    pai da… erau vreo 3 neni perversi la osim, care nu s`au lasat convinsi prea usor de masinaria mea :))

     
  3. artificiality

    11 Mai 2010 at 4:52 PM

    Am trecut şi trec prin aceeaşi fază. Însă nu simt presiunea de a scrie sau posta ceva. Când mă loveşte vreo transpiraţie epică o plachez pe blog în ideea că (la fel ca aseară😀 ) voi citi ce am scris şi mă voi minuna de cât de pizdos am fost pe vremuri şi ce muscă stătută sunt acum. Îţi doresc să descoperi cealaltă versiunea a monedei. Când afli, să mă anunţi.

    Între timp, stay blue!

     

Lasă un răspuns

 
