RSS

O zi din viata mea – no life mode activated

04 Aug

04:45 *suna telefonul*  mai stau 5 minute!
05:10 Rahat, iar intarzii!  *Urmeaza un raliu prin casa cu pantaloni pe un crac si bluza doar pe o mana*
05:25 Reusesc sa iau o gura de cafea fierbinte. Iar m`am oparit. Ies in viteza pe usa.
06:00 Ajung la munca,inca am urme de perna de fatza. Fac 10  minute pana in birou, pentru ca fiecare se gandeste sa ma opreasca sa ma intrebe cate ceva. Ce dracu`? Astia in loc sa doarma au gandit?
06:30 – 14:00 [Intre timp am baut o cafea am fumat o tigara, chestii] Ma apuc de treaba la viteza maxima, poate ca nu se mai iveste nimic si plec si eu la timp.  Intre timp se gaseste cate o idioata sa ma sune:
Trrrr dana care e parola nush cui?
Trrrr dana ce fac daca tiuie nush ce?
Trrrr dana a venit nush care in control.
14:00 Deja e ora 2? N`am mancat inca…. aaaa as fuma si o tigara!!!! Hai sa mai stau 5 minute sa`mi ajut colega si pe urma plec.
16:00 Ok, this is not cool, plec acasa, intr`un final.
16:30 Ajung acasa lesinata de cald, de foame, si de orice mai doriti.
17:30 -18:00 Termin de mancat, de facut dush, de tot ce vreti voi. Credeti ca mai imi arde de facut si altceva?
A doua zi o iau de la capat.
Chiar mai vreau o promovare?

 
14 comentarii

Scris de pe 4 August 2010 în barfa mica

 

Etichete: ,

14 responses to “O zi din viata mea – no life mode activated

  1. Se stie el

    4 August 2010 at 5:42 PM

    :))) … si modesta pe deasupra

     
  2. Învăţătorul

    4 August 2010 at 5:45 PM

    Should be funnier, another promotion.🙂
    Poate o sa ai mai mult timp de stat.😛

     
  3. Albastra

    4 August 2010 at 10:10 PM

    D c spui asta,se stie el?
    Invatatorule,nu cred k ar fi,k vai si amar de mine…k sa nu mai zic d responsabilitate

     
  4. Învăţătorul

    4 August 2010 at 10:45 PM

    Sunt increzator ca o sa faci fata intr-un fel sau altul.🙂😉

     
  5. Se stie el

    5 August 2010 at 2:58 PM

    eh…mere pere…. vad ca ti ai schimbat pantofii😀

     
  6. albastra

    5 August 2010 at 7:57 PM

    pai deh,acu imi permit altii :))

     
  7. kOoDoO

    6 August 2010 at 12:45 PM

    Moar promotion? Y/N
    N!
    Bifeaza si „Do not show this again”
    =)

     
  8. albastra

    6 August 2010 at 5:46 PM

    de fapt, uite cum sta treaba:
    if
    „nu`mi gasesc de munca`n alta parte”
    then
    ” in 2 ani, maxim shasa, ajung la nebuni”
    else
    „no life mode activated”

     
  9. Învăţătorul

    6 August 2010 at 5:59 PM

    @Albastra: End If🙂
    Ar trebui sa incerci o clauza „Select Case” – „End Select”, ai mai multe oportunitati si solutii.😉

     
  10. albastra

    9 August 2010 at 12:05 PM

    tocmai asta`i treaba ca situatia nu`mi ofera prea multe solutii si oportunitati :))

     
  11. Se stie el

    10 August 2010 at 11:50 PM

    ai si o contraoferta pe masura cererii? daca n ai sa cauti una. mereu am mers pe premisa ca atunci cand ceri trebuie sa oferi la schimb ceva pe masura

     
  12. albastra

    11 August 2010 at 2:24 PM

    ce am cerut?

     
  13. Se stie el

    15 August 2010 at 1:49 PM

    mere … pere in panere ca tot vine toamna. despre ce vorbeam aici? despre situatii, solutii si oportunitati, nu?

     
  14. albastra

    19 August 2010 at 1:24 PM

    DA!

     

Lasă un răspuns

 
