RSS

Babe nebune si frunze care cad din copaci si toamna

21 Sep

De felul meu nu prea ma intereseaza ce a facut ala, ce a zis aia, cand s`a gasit ion cu vasilica, etc, nici nu ma deranjeaza persoanele care fac asta, dar ma enerveaza MAXIM (!!!!!) persoanele care`mi tin mie cont de ce si cum.
Adica am o colega la munca, ca sa`i dam un nume am sa folosesc Baba nebuna, asa… fara nici o legatura cu ea si cu viata ei.
Genul ala de femeie, sigur aveti si voi o vecina [cel putin] asa: divortata de la un an dupa maritis, cu un copil pe care l`a crescut singur, si toata ziua buna ziua, si acasa si la munca, sta si pandeste pe cine vine cine pleaca, ce cara, cat cara, cat lipseste de acasa.
Care in loc sa`si faca treburile ei, si sa`si vada de ficior`su ala drogat, imi tine mie cont de ce fac, cum fac, ca ma gasesc cu ala, ca vorbesc cu ala. Si aici simt nevoia sa fiu explicita, ala fiind o singura persoana.
Vremea asta urata de afara imi provoaca o astenie de toamna.

Si frigul asta e al naibii de urat. As vrea sa`mi gasesc un colectiv perfect, unde sa nu mai am de a face cu babe nebune. O sa am un concediu lung si frumos. Luna viitoare,pana atunci… nervi de otel imi doresc.

N`am murit.

Si eu va iubesc pe voi.

Chhh over.

Sursa? meh.ro

Later edit:

Am uitat sa va zic ce`am facut in concediu. Am fost la munte, cateva zile, si la mare de vreo 2 ori. In vama. A fost frumos. Mai vreau.

 
4 comentarii

Scris de pe 21 Septembrie 2010 în oameni...

 

Etichete: ,

4 responses to “Babe nebune si frunze care cad din copaci si toamna

  1. Ciupanezul

    22 Septembrie 2010 at 2:32 AM

    Vama nu se compara cu nimic altceva.😀

     
  2. albastra

    22 Septembrie 2010 at 12:56 PM

    clar!!!🙂

     
  3. kOoDoO

    22 Septembrie 2010 at 11:44 PM

    Chhh
    Bufnita suie catre bufnita dreapta
    I haz teh baba nebuna in targetz. Awaiting further instructions.
    Acshually, am luneta rotita la 90 de grade, I`ll shoot teh bitch ghetto style.
    Chhh over.

     
  4. albastra

    23 Septembrie 2010 at 1:32 PM

    chhh
    bufnitza bufnita catre bufnitza shuie
    kill teh baba plizzzzzzz😀
    o sa`ti fiu datoare pe viata
    chhh over

     

Lasă un răspuns

 
