RSS

Senzational!!! SOC!!! Am descoperit ca…

07 Noi

…sunt ultima fata nemaritata, probabil din univers, dupa vorba unora.

Pe principiul se marita curva mea, inca un post de aceeasi magnitudine. Fiti atenti ca nu explic decat o data, mainile la spate, si gura inchisa.

Nu stiu cum naiba s`a facut ca zilele trecute m`am intalnit cu niste foste colege din generala si liceu. Toate, bai nene ori cu burta la gura, ori cu plod de mana, necajite nevoie mare, draga doamne, ca nu`si gasesc de munca, ca au facut o gramada de imprumuturi cu cea nunta, si inca n`au dat banii inapoi, si pe cand imi tot povesteau mai toate, cam aceeasi placa, si eu cu [dez]interes le ascultam, si ma faceam grabita, auzeam ca prin vis:
Vai, da` nu esti maritata, fataaaah?
Pai de ce dracu sa fiu maritata fataaaaah?
Treaba ta fata… da` o sa ramai fata batrana…

Da ma, ca daca nu m`am maritat fix cum am terminat scoala [eu inca n`am terminat scoala ca sunt la master, sac! :))) ] o sa mor fata batrana.

 
11 comentarii

Scris de pe 7 Noiembrie 2010 în barfa mica

 

Etichete: ,

11 responses to “Senzational!!! SOC!!! Am descoperit ca…

  1. Învăţătorul

    7 Noiembrie 2010 at 5:39 PM

    Si uite-asa maritisul nu mai e o afacere.
    Nu ca ar fi fost profitabila in vreun fel, dar se pare ca romanii au un dar aparte de a strica/distruge orice, incat au facut din asta o „meserie”, implicit si calitate.🙂
    We’ll all die of youthness, wealth and fulfilled. Oh, si …casatoriti!(cu cele mai sus mentionate)
    Proseprous life, long live the Queen of Romania!

     
  2. Se stie el

    7 Noiembrie 2010 at 5:44 PM

    lasa albastro, ca daca nu te ia nimeni te iau eu. in… vizor zic :))

     
  3. albastra

    8 Noiembrie 2010 at 2:13 PM

    @ invatatorul
    fac nunta dupa o relatie de cateva luni, la nunta nu strang nici un rahat, dupa un an, maxim 2, divorteaza, cheltuiesc o gramada de bani pe la avocati, etc, si plang in pumni pe urma ca sunt nefericiti
    @ se stie el
    sa nu te iau eu pe tine… de par :))

     
  4. Se stie el

    8 Noiembrie 2010 at 7:37 PM

    tot ca m ai luat se cheama.
    deci „si puni”

     
  5. daniela

    9 Noiembrie 2010 at 12:49 AM

    si eu am foste colege din liceu care s-au maritat, copiinu stiu da maritate sunt. Am 21 de ani la ce mama naibilui imi trebuie maritis?

     
  6. albastra

    9 Noiembrie 2010 at 4:44 PM

    ba nuuuu si puniiiii

     
  7. Se stie el

    10 Noiembrie 2010 at 11:23 AM

    … iar o arzi cu paru n ochi

     
  8. albastra

    11 Noiembrie 2010 at 6:46 PM

    pai cand stau la munca 11 ore din 24, si a2a zi o iau de la capat… da… o cam ard cu paru` in ochi…

     
  9. Se stie el

    11 Noiembrie 2010 at 8:29 PM

    :)) ulp

     
  10. albastra

    14 Noiembrie 2010 at 1:29 PM

    :))))))

     
  11. DianaEmma

    4 Aprilie 2011 at 7:54 PM

    Exact așa pățesc eu.
    Mă rog, eu nu îmi văd colegele de generală și liceu, decât când mai ajung prin orașul natal. Dar după ce au terminat facultatea, pac! în vara aia s-au și căsătorit 4 numai din liceu. Din generală erau 2 căsătorite dinainte. Dar oricum, le număr pe degete… mă mai sună mama uneori și mai zice că s-a mai măritat una.

    Plus, că dacă află că ai o relație mai lungă de jumătate de an și le spui că nu te-ai gândit la măritiș, se uită cruciș.😆

     

Lasă un răspuns

 
