RSS

Lately

20 Iul

Am dat declaratie pe propria raspundere ca disertatia mea n`a fost copiata, si n’a mai fost prezentata never ever, daca nu e asa, amsaputrezesciniad.
Am aflat de ce se fac poze pt diplome. Datorita faptului ca se fac cu putin timp inainte de sustinerea respectivului eveniment, toti sunt distrusi: cearcane cat casa, etc, etc, etc, si daca n`au cearcane si arata fresh in diploma, e clar un lucru: au plagiat`o. Hahaosaputrezitiiniadba!
Am ajuns cam antitehnologie asa, cu alte cuvinte m`am babit, pentru ca atunci cand e vorba de internet pe tel meu mobil, totul e o catastrofa si nimic nu merge si nimic nu vrea. Oare de ce dracu nu mi`am luat telefon cu wifi pe principiul ca nu am nevoie? na ca am nevoie.
Peste o sapt am disertatia, la ce fel de munca am tras la ea merit si titlul de HONORIUS CAUSA, asa ca gest.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 20 Iulie 2011 în barfa mica

 

Lasă un răspuns

 
