RSS

Fara cuvinte…

21 Iul

Un coleg a facut astazi o criza de spasmofilie, in plin magazin, printre clienti si o colega insarcinata.
Nu stiu cum se intampla, dar de cate ori se intampla asa ceva, toata lumea intra in panica, tuturor li se face rau, care incep sa planga (de ce pusca mea !?!?!?!?) si toti se sperie de crizele de spasmofilie. Respectivul nu patise niciodata asa ceva, si era in stare de soc cand vedea ce i se intampla. In timp ce incercam s-o linistesc pe insarcinata, am sunat la salvare, am explicat care e problema, am vorbit cu vreo 2 persoane, si apoi a urmat raspunsul doamnei de la salvare. Am sa va trimit o masina cand o sa avem una libera. Pai tanti, n`am cerut un taxiu, am cerut o salvare, ca un om e in stare grava. Dupa 55 de minute o masina a fost libera, si a ajuns, daca as fi stiut, as fi rugat pe cineva sa`l duca la spital.

Multumiri pentru promtitudine.

 
2 comentarii

Scris de pe 21 Iulie 2011 în barfa mica

 

2 responses to “Fara cuvinte…

  1. Adi Hazaparu

    25 Iulie 2011 at 10:13 AM

    Lepre, as usual!

     
  2. albastra

    25 Iulie 2011 at 1:04 PM

    like la comentariul tau :))

     

Lasă un răspuns

 
