RSS

x plus y totul la patrat

26 Iun

Am descoperit eu ca fara scoala,e ca la scoala ?!?!?!?! Inainte asteptai sa vina vacanta, acum astepti concediul. (si ce repede treceee)

DEEEEEEEEE CEEEEEEEEE il bociti pe nastase ca a incercat sa se sinucida, BA? deci eu bat la pariu cu oricine oricat urmatoarea chestie: daca peste 3-4-5-6-7 ani baselu (da ma cu b mic, de la bou) o sa incerce sa se sinucida, o sa plangeti de o sa va sara camesile de pe voi si parul din cap ca baselu a fost za best, si este doar neindreptatit de tara, oameni si sistem.

Catre fani, adica fan, dar nu Fanel, ci Costica: nu am sa inchid usa la cuptor pentru ca asa vreau. Stai si chinuie-te ca asta iarna ma rugai sa inchid usa la congelator.

Deci fratilor, nu se mai poarta nuntile cu marlanisme de nici un fel, Si va jur ca va strang de gat, ca cadou (cu cacofonie intentionata) daca mai insistati sa vin la o nunta de rahat. Adica e de ajuns ca nu-mi plac manifestarile de genul, de ce ma obligati sa va privesc, si de ce insistati sa va vada toata lumea cum va faceti de rahat?!?!

Daca iarna cineva vine si da cu lopata la o parte zapada, vara datoria lui este sa…. ?
Astept sugestii O.o

 

 
14 comentarii

Scris de pe 26 Iunie 2012 în barfa mica

 

14 responses to “x plus y totul la patrat

  1. Învăţătorul

    27 Iunie 2012 at 9:55 AM

    […] se spele!😀

     
  2. albastra

    29 Iunie 2012 at 12:21 PM

    :))))) nu ma starni cu astia cu spalatu` .
    oricum cei care iarna is gospodari si dau zapada la o parte vara sigur se spala, ca is gospodari.
    aia de stau si se uita la aia care dau zapada, aia nu se spala :))

     
  3. Obraznic

    1 Iulie 2012 at 1:59 PM

    baselu la brutarie! brutarie-brutarie.

     
  4. Obraznic

    3 Iulie 2012 at 12:45 PM

    Lenuto gluma gluma, dar mai deschide usa aia la congelator ca am si uitat cum este.

     
  5. albastra

    11 Iulie 2012 at 1:16 PM

    jos baselu, jos baselu, jos baselu.
    nu inchid usa la cuptor nici de-a naibii. nu ma enerva, ca fac si mai cald, costica

     
  6. Obraznic

    13 Iulie 2012 at 11:30 PM

    hehe stiam eu asa ca te anunt ca sunt la 20-30 grade. apropo, de ce dorm caii in picioare?

     
  7. albastra

    22 Iulie 2012 at 3:59 PM

    ca asa le place😛

     
  8. Obraznic

    24 Iulie 2012 at 10:55 PM

    bini bini, dormi in paci, tara inginer ti faci.

     
  9. Ramona Cristina Băla

    8 August 2012 at 11:04 PM

    Bine ai revenit🙂

     
  10. Obraznic

    9 August 2012 at 2:44 PM

    care dintre noi? :))

     
  11. Ramona Cristina Băla

    10 August 2012 at 2:28 AM

    Albastra binentales…nu mai postase de o lunga perioada de timp😛

     
  12. Obraznic

    11 August 2012 at 10:18 AM

    ahh si eu care ma gandeam ca esti o admiratoare secreta :))

     
  13. suschilotii

    20 Decembrie 2012 at 3:16 AM

    Sa achizitioneze o freza de imprastiat zapada pentru iarna urmatoare !

     
  14. Învăţătorul

    17 Februarie 2015 at 4:45 AM

    sa se spele… :))

     

Lasă un răspuns

 
