RSS

Wishlist

25 Dec

De la Mirandolina, la Cieloblu, la Balaur, si apoi la mine… dar si de la Mirandolina direct la mine…😀 numai ca am tot amanat, si intr`o suparare de moment, am sters scrisoarea mea pt mos craciun, din drafts.
Hm.. ce imi doresc? Sa vad persoanele din jurul meu zambind mai des. Sa avem cu totii un an mult mai bun… [ nu stiu cum a fost pt ceilalti da` pt mine a fost un an greu, care parca nu se mai termina…].
Mai imi doresc sa am aceeasi prieteni langa mine si anul viitor….  sa fim sanatosi cu totii… k restu`… vine de la sine…
Asa ca pasez the wish list spre Tara.
Merry X-mas to all!

 
3 comentarii

Scris de pe 25 Decembrie 2007 în barfa mica

 

3 responses to “Wishlist

  1. cieloblu

    5 Ianuarie 2008 at 10:39 PM

    hellloooooooooooooooo! anyone here?!??!!

     
  2. albastra

    5 Ianuarie 2008 at 10:47 PM

    :))))))))) da, dar vegetez….

     
  3. blu

    6 Ianuarie 2008 at 2:28 PM

    oh, ok…then don’t mind me : ))

     

Lasă un răspuns

 
