RSS

Ce mai cauta lumea….

28 Mar

povesti de amante – avem, o sa mai fabricam…
cand ceva nu merge in casnicie – e grav!
cum trebuie sa ne purtam? – duh… frumos
sex in exces – baga mare…. cat te tine :))
fara batuta – = fata proasta
ce faci daca divortezi si ai 45 de ani – acu te gandesti? trebuia sa te gandesti inainte sa divortezi😉
joc pentru calmat nervi – n`am!
jurnal de fumatori – hahaha la asta nu m`am gandit… creca ar fi ceva gen: m`am trezit am fumat… m`am spalat pe ochi am fumat… si tot asa…. intreaba`l pe pruteanu.. ahhh a murit… inseamna ca asa o sa patesti si tu😀
10 reguli pentru a cuceri un baiat – ii faci o gradinita, apoi ii vopsesti gardu`, sadesti floricele si tot asa
ultimele trenduri moda emo – hai ma leshi?
ce faci daca el alege alta femeie? – alegi si tu alt barbat
povesti despre imparati – hahaha imparati verzi si albastri cumva?
generatia strutii – n`avem!
relatia cu o femeie foarte paroasa din romania – lol, esti sigur ca e femeie si nu femela?😐
poze cum plang persoanele – :))) n`am nici d`astea
baeti draguti de 17 ani – invata mai intai sa scrii…. adica… mars la teme
calmare sexuala – asta vine dupa sex in exces
ce inseamna sa fii un bun inginer? –  ahahahaha sa te duci in fabricuta si sa stii sa faci rulmeti si sa porti cashcheta in cap mai multe nush.. k si eu vreau sa aflu
caracterul unei amante – infect
inauntru nostru – lasa`ma sa ghicesc: gandul la sex in exces?
ce inseamna pentru noi fericirea – nush creca fiecare are o definitie a lui… iar cei din vama veche spuneau ca fericirea nu o poti atinge niciodata dar in cautarea ei merita sa alegi toata viata

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 28 Martie 2008 în barfa mica

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
