RSS

Spune-mi unde vrei sa ajungi cu ochii lipiţi de buci

29 Mai

Spune-mi ce numar port la toc şi uită de oo sunt doar două din versurile geniale ale urmatorului cântec.
Ghici cine putea să cânte o asemenea tâmpenie…. Nimeni alta decât Simona Sensual.
Cine a declarat-o pe ea sensual? Să-mi spună şi mie cineva ce vede aşa sensual la ea? Mi se pare un anti-talent la orice, si nu înţeleg cum i se poate acorda atata atenţie unei pitzipoance. Da, clipul ei, este demn de www.pitzipoanca.org Se rupe in figuri dezbracata si cu sănii in vânt pe langă o maşină decapotabilă, şi are nişte versuri fără nici o noimă. Ea e, diva divelor, Simona Sensual. Ce sa mai zic? Unghii aplicate de acril, sau portelan, roz bombon, si chiar diva toata in roz şi in animal print [evident], se rupe in stil de manea.
Am ascultat…. m-am minunat….şi vă dau si vouă să vă minunaţi cu ochii lipiţi de buci, poate aflati voi ce numar poartă ea la toc.

Si ca bonus-track: Stilul Oprişan. Nu, nu la ei vroiam sa ajung cu ochii lipiţi de buci.

 
2 comentarii

Scris de pe 29 Mai 2008 în barfa mica, oameni...

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Spune-mi unde vrei sa ajungi cu ochii lipiţi de buci

  1. Poxi

    12 August 2008 at 8:55 AM

    Viata de noapte ????? Dumnezeule cred ca mar bate mama daca as canta asa.De unde drq tot apar genu asta de persoane :((

     
  2. albastra

    14 August 2008 at 4:34 PM

    @ Poxi
    te mira ceva cand vine vorba de simona sensual? :))

     

Lasă un răspuns

 
