RSS

Anunt

12 Iun

Fug in delta vreo 3 zile. Din cauză că pot, ma duc să mă relaxez, sa ma plimb cu barca, si sa stau seara langa lacul din spatele casei si sa admir luna, apusul, etc, ma duc sa ma balacesc in Dunare.
Sa uit de sesiune, de profii naspa, de munca, de orice!
Depinde de cum se descurca vodafonu` voi intra si pe net… desi sunt satula de net, laptop, si altele.
Daca vi se face dor adresa de mail… o cunoasteti… la aceeasi adresa puteti trimite si injuraturile, declaratiile de dragoste😀 si ce mai doriti.
Au revoir, si week-end placut tuturor!

 
6 comentarii

Scris de pe 12 Iunie 2008 în barfa mica, recomandari

 

Etichete: ,

6 responses to “Anunt

  1. m1sssunshin3

    13 Iunie 2008 at 1:18 AM

    Ohhh imi urmezi sfatul cu plaja?😀
    Da, stiu, delta e delta…

     
  2. starlete

    13 Iunie 2008 at 4:03 AM

    mai bine in delta, decat la Constanta Mamaia.

     
  3. albastra

    13 Iunie 2008 at 9:49 AM

    nunu
    pentru mine delta e un fel de a2a casa, de un an jumate
    am un amic cu casa acolo, si in zilele libere, ne adunam cu totii si fugim acolo, la loc cu liniste, verdeata unde nu`i intristare, si nici suspin [ suspinele sunt doar cand plecam] :))

     
  4. petrisorsocol

    13 Iunie 2008 at 9:50 AM

    @Albastra

    Bravo tie, felicitari si distractie placuta😉

     
  5. albastra

    13 Iunie 2008 at 9:52 AM

    @ starlete
    urmatorul mesaj de genu` il voi considera spam!

     
  6. albastra

    13 Iunie 2008 at 9:53 AM

    @ Petrisor
    mie imi zici? abia astept, parca nu se mai face ora de plecare :))

     

Lasă un răspuns

 
