RSS

De prin Galati

16 Iun

Cat am fost in delta, evident s`au petrecut chestii nasoale. O fata de 27 de ani a fost omorata cu vreo 10 lovituri de cutit, la un amanet. Crima s`a produs sambata pe la ora 8:45. Nu s-a furat nimic de acolo, si se banuieste a fi o razbunare. Nu pot sa cred iarasi, in ce lume tampita traim.
Politia si mascatii umbla in disperare pe strazi, mai toata lumea e legitimata dupa ora 22:30. Batai la tot pasul vad…
Oameni buni ati turbat?
Intre timp, am inceput saptamana foarte bine, cu un examen luat!
Abia astept vacanta… dar… dupa sesiune urmeaza practica… deci… mai am de asteptat, din pacate.

 
8 comentarii

Scris de pe 16 Iunie 2008 în barfa mica, galati

 

Etichete: , ,

8 responses to “De prin Galati

  1. joschilotii

    16 Iunie 2008 at 1:29 PM

    Nu se poate!

     
  2. petrisorsocol

    16 Iunie 2008 at 4:17 PM

    aoleu, nashpa

     
  3. HD

    17 Iunie 2008 at 9:36 PM

    astazi a fost inmormatata ! sincer sa fiu ma consider un tip cam indiferent dar acest moment de rahat m-a cam facut sa mi pun unele intrebari….oare cat de penala poate fi rasa asta umana?pana la urma ce ne iese din toate rahaturile astea ? tot in acelasi loc ajungem pana la urma cu totii .

     
  4. albastra

    18 Iunie 2008 at 7:49 AM

    @ joschilotii, petrisor
    trist ca unii inca sunt in epoca de piatra, si`si fac dreptate cu paru`, cutitu`, etc
    @ HD
    sincer, si eu sunt destul de indiferenta, dar omorurile ma infioara, nu pot sa cred ca unii ucid cu sange rece si apoi se plimba in libertate, nu pot sa cred ca politia vegheaza atat de bine incat se intampla chestiile astea, nu pot sa cred ca , de fiecare data cand este prins un faptas, politia se lauda: ei, vedeti, nu suntem degeaba.
    ba da, sunteti, daca faceati ceva, nu se intampla chestia asta.
    nu pot sa cred ca unii considera ca au drept de viata si de moarte asupra altor persoane, etc.
    si chestia asta ma face sa ma intreb: daca intr`o zi o sa fiu eu?

     
  5. iulianxxl

    10 August 2008 at 2:51 PM

    …deci s-a facut lumina in cazul casei de amanet??

     
  6. albastra

    10 August 2008 at 3:55 PM

    clar nu! credeai ca politia lucreaza? :))
    ” se fac cercetari”

     
  7. albastra

    19 Septembrie 2009 at 10:42 AM

    mda, stiam faza asta, oricum mi se pare maximul de nesimtire.

     

Lasă un răspuns

 
