RSS

Lately

07 Apr

Pe principiul „Iesi, copile cu parul balai, afara si rade la soare, doar s-a indrepta vremea” propun sa ne vopsim cu toti blonzi si sa stam numai afara razand spre cer.
Poate, poate vine primavara….

O fetita de 4-5 ani le spunea ieri parintilor ei: „Daca nu imi luati bicicleta de ziua mea, o sa putreziti in iad.”
Speechless.

Toti profii de la ASE sunt idioti sau numai cei de la universitatea unde invat eu? Sau doar cei 3 pe care i`am avut eu profesori in facultate?
Just asking.

 

 

 
Un comentariu

Scris de pe 7 Aprilie 2011 în barfa mica

 

Etichete: ,

One response to “Lately

  1. Ciupanezul

    22 Aprilie 2011 at 5:29 PM

    Regula generala pentru ultima si in rest total de acord cu concluziile tale.

     

Lasă un răspuns

 
