RSS

Despre vreme si alte cacaturi.

02 Noi

Stiti ce fel e sa-ti doresti sa te duci la facultate dar sa nu reusesti sa te trezesti dimineata? Si chestia asta sa-ti strice fiecare zi…
Vremea asta ma intoarce pe dos , ploua de zici ca nu-i adevarat, se intuneca de la ora 17, strada mea e plina de gropi care sunt pline de apa, si cand treci dupa 17 pe ea, e inevitabil sa nu te uzi pana la genunchi.
Mda, a inceput sa se intunece repede, iar zilele vor trece extraodinar de repede. Azi e luni… azi e vineri…. [this makes me wonder: cand au trecut celelalte zile? ]
Toata lumea e posaca, obosita, nimeni n`are chef de nimic, iar la munca te simti de parca acum ai picat din cer.
E al naibii de frig, o sa vina iarna, care, dupa cum ne`am obisnuit n`o sa aibe nici un pic de zapada. Deci nu mai e iarna, e un sezon de cacat care ne indispune pe toti. [ scuzati cuvantul sezon precum si optimismul din acest post ^.^ ].

 
11 comentarii

Scris de pe 2 Noiembrie 2007 în barfa mica, Studentie

 

Etichete: , ,

11 responses to “Despre vreme si alte cacaturi.

  1. blu

    2 Noiembrie 2007 at 2:58 PM

    cred ca iti doresti sa te duci la scoala asa cum vreau eu sa ma duc la serv dimineata prin noroaie si baltoci. cel mai misto e cand trec masinile pe langa tine si te stropesc…

     
  2. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 3:00 AM

    pentru prima oara zic asta: chiar vreau sa ma duc la scoala. pe scurt: sunt la facultatea la care mi`am dorit, la specialitatea pe care mi`am dorit`o si e super interesant… dar… din pacate kiar nu pot sa ma trezesc la 6 dimineata😐 [ sa umblu prin ploi si noroaie, sa ma stropeasca masinile, sa ma lupt cu lumea sa urc in maxi-taxi] dar odata ajunsa la facultate se simplifica treaba :))

     
  3. blu

    3 Noiembrie 2007 at 3:47 PM

    ma bucur ca ai ales ce-ti place. pot sa intreb ce specializare? :d

     
  4. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 5:29 PM

    dar mai bine iti trimit mail :))

     
  5. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 7:42 PM

    trimite-mi si mie atunci … ca nici eu nu stiu … sau dezvaluie public , macar :)) las ca asa sunt si eu in legatura cu facultatea…eu oricum ma duc acolo doar ca sa-mi clatesc ochii :”>

     
  6. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 11:23 PM

    de dezvaluit public n`am s`o fac….am sa`ti trimit mail, da` tu? unde iti clatesti okii si in ce an?😀

     
  7. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 11:28 PM

    ti`am trimis mail… pe adresa care imi apare la comenturile tale, sper k aia e :))

     
  8. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    4 Noiembrie 2007 at 12:32 AM

    pfai..iar m-am gafat =))

     
  9. albastra

    4 Noiembrie 2007 at 12:34 AM

    emotiile, te`am inteles :))))

     
  10. blu

    4 Noiembrie 2007 at 10:04 PM

    merci🙂

     
  11. albastra

    4 Noiembrie 2007 at 10:53 PM

    npc😀

     

Lasă un răspuns

 
