RSS

Vise…

05 Aug

Mi-aş dori sa pot zbura. Când vine noaptea, să-mi întind aripile, şi să zbor, să zbor de-a lungul Dunării, când pe un mal, când pe celalalt. Să fiu mai aproape de stele, să zbor deasupra Dunării şi să simt răcoarea valurilor.
Să zbor până sus sus aproape de stele, si să vin într-o viteză ameţitoare şi apoi sa planez lin deasupra apei, până departe, departe. Să ma ud cu apa racoaroasa din Dunăre, si apoi sa zbor iar în neştire…. pana dimineaţă.
Am visat ca zbor… e atat de usor…

 
5 comentarii

Scris de pe 5 August 2008 în oameni..., povesti

 

Etichete: , ,

5 responses to “Vise…

  1. Petrisor Socol

    5 August 2008 at 1:33 PM

    si eu cat imi doresc sa pot zbura🙂

     
  2. albastra

    5 August 2008 at 4:28 PM

    atunci ia`ma de`o aripa, si sa zburam, zic!😀

     
  3. momo

    7 August 2008 at 2:48 PM

    dar ce.i cu Dunarea?

     
  4. albastra

    7 August 2008 at 3:20 PM

    pai adierea dunarii e prezenta mai tot timpu` in geamul meu🙂

     
  5. Mihai

    8 August 2008 at 11:17 AM

    cand eram mic aveam acelasi vis … de a zbura🙂 si chiar credeam ca pot zbura😐 ciudat😛

     

Lasă un răspuns

 
