RSS

Intre timp…

09 Sep

Minunea blonda care nu`i blonda de felul ei a reusit sa strice laptopul, si orice altceva o punea conecta la internet, cand a reusit sa rezolve problemele cu tehnologia, providerul de internet a facut bubita, si nu mai ajungea internetul. Dupa indelungi injuraturi la adresa mamelor lor [singura lor vina este ca n`au facut avort cand au aflat k poarta in pantece niste lichele incompetente] problema s`a rezolvat.
Intre timp, pentru rezolvarea problemelor legate de sesiune mi`am luat medical, si am avut timp sa invat, si sa trec cu brio anul universitar, acum ma pregatesc intens pentru anul 4, implicit licenta.
Multumesc fanilor, care m`au asteptat si sustinut, si urez bun venit, noilor veniti!

 
22 comentarii

Scris de pe 9 Septembrie 2008 în barfa mica, oameni..., povesti

 

Etichete: ,

22 responses to “Intre timp…

  1. petrisor socol

    9 Septembrie 2008 at 8:43 PM

    fata, in sfarsit, ai venit si tu😆

     
  2. albastra

    9 Septembrie 2008 at 8:58 PM

    in genunchi m`am tarait, de aia am cam intarziat, oricum netul merge sub orice critica :-s

     
  3. HD

    9 Septembrie 2008 at 9:44 PM

    albastro treci pe wirless e mult mai avantajos (e gratis) decat sa fii la mana unor asa zisi provideri .

     
  4. Skandalouz

    10 Septembrie 2008 at 9:11 AM

    Stiam eu ca lipseste ceva/cineva…

     
  5. Animalici77

    10 Septembrie 2008 at 10:53 AM

    Sunt totmal de acord cu tine

     
  6. rrimuna

    10 Septembrie 2008 at 11:01 AM

    welcome back😀

     
  7. albastra

    10 Septembrie 2008 at 3:59 PM

    @ Skandalouz
    zii tu ca nu`ti era dor de mine ;;)
    @ animalici77
    de acord cu cine?
    @ rrimuna
    tnx!🙂

     
  8. joschilotii

    10 Septembrie 2008 at 5:17 PM

    Sunt nevoita sa-i dau dreptate lui HD.😦🙂
    Dupa atata osteneala ( cu sesiunea ) meriti din plin o vacanta!

     
  9. albastra

    10 Septembrie 2008 at 5:26 PM

    @ joschilotii
    da, stiu, as vrea eu o vacanta :-s

     
  10. HD

    10 Septembrie 2008 at 8:32 PM

    @joschilotii,cand oare nu am fost noi 2 deacord,recunoaste ca facem un cuplu de exceptie
    @albastra,o vacanta intr`o gaura neagra e buna?

     
  11. albastra

    11 Septembrie 2008 at 11:50 AM

    @ HD si joschilotii
    o ardeti cu paru in oki vad… va stiu dupa cercei…😛
    @ HD
    intr`o gaura neagra sa stai tu :))
    eu mi`as dori ceva asa… care sa astupe gaura neagra :))))😉

     
  12. HD

    11 Septembrie 2008 at 8:20 PM

    @albastra,te inseli o ardem dupa colturi

     
  13. blu

    12 Septembrie 2008 at 12:01 PM

    moamaaa asta cu medicalul pt sesiune cred ca devine sport national :d

     
  14. albastra

    12 Septembrie 2008 at 12:36 PM

    @ HD
    care colt, fratica, ala din fata blocului?😀
    @ blu
    pai sa stii…. si nu ma mir…

     
  15. HD

    13 Septembrie 2008 at 7:57 PM

    @albastra,eu locuiesc la casa dar daca vrei tu ma duc la un colt de bloc numai sa ti fac tie pe plac

     
  16. albastra

    13 Septembrie 2008 at 8:00 PM

    stai la casa? ce dragut! lasa nu te mai duce la nici un colt, ca e frig, si pe urma o sa zici k din cauza mea ai racit😛

     
  17. HD

    19 Septembrie 2008 at 7:38 PM

    imi asum riscul de a raci numai sa fii tu aia fericita😛

     
  18. albastra

    20 Septembrie 2008 at 2:56 PM

    @ HD
    stiu ca pare incredibil, dar un barbat ma poate face fericita in alte feluri, si nu racind :)))

     
  19. iulianxxl

    21 Septembrie 2008 at 10:08 PM

    dezvolta subiectul,albastra….si,si…esti „fericita „momentan?

     
  20. albastra

    22 Septembrie 2008 at 1:56 PM

    se poate spune ca da… sunt zile mai bune, zile mai proaste…🙂
    dar tu?😀

     
  21. iulianxxl

    22 Septembrie 2008 at 4:02 PM

    se poate spune…sunt zile mai rele,altele si mai rele…cum ar spune un bucurestean:e bine rau ,frate!!!

     
  22. albastra

    22 Septembrie 2008 at 4:23 PM

    😀 chiar asa!

     

Lasă un răspuns

 
