RSS

Profesori universitari or smth…

12 Sep

Cum ziceam, am fost in sesiune, ca un bun inginer. Printre multele examene de dat, a trebuit sa dau si o restanta la un prof care are parkinson. Prof renumit pentru replicile lui gen: mars fa de aici, dute dracului, esti poponar? taranca proasta, etc…
Ma duc, cu inca vreo 2 colegi la el, sa dam examenul, si nu vroia sa ne primeasca, pe motiv ca nu avea chef de noi in ziua aia, intemeiat motiv, zic, np, mai asteptam, pana iti vine chefu`. Tot tipa el la noi, ca nu ne primeste, la care una din tipele cu care eram, ii spune: Va rog frumos, ca nu trec anu`! La care, profesorul universitar incepe: „Da` ma rog sa nu treci anu`, sa dea Dumnezeu sa nu treci anu`, sa te duci cu oile pe pasune, taranca imputita.”
WTF?
Am ramas interzisa, cum sa spui asa ceva, cuiva? Pana la urma, ne`a primit in sala, si culmea pe aia n`a trecut`o, cu toate ca i`a scris de cel putin nota 7….
Geez, astia`s oameni?

 
15 comentarii

Scris de pe 12 Septembrie 2008 în barfa mica, galati, oameni..., Studentie

 

Etichete: , , , ,

15 responses to “Profesori universitari or smth…

  1. rrimuna

    13 Septembrie 2008 at 1:45 PM

    inseamna ca e unu de-ala care a ajuns prof universitar trimitandu-i lu’ Ceasca kilograme de carne, branza, litri de vin, zeci de oua….

     
  2. albastra

    13 Septembrie 2008 at 2:43 PM

    nu stiu pe ce criterii a ajuns, dar e sub orice critica, si ce`i mai grav, nu inteleg cum mai are voie sa predea in stadiul avansat al bolii lui

     
  3. yang7

    15 Septembrie 2008 at 12:23 AM

    un nume nimic…??? chiar sunt curios…

     
  4. albastra

    15 Septembrie 2008 at 1:22 PM

    @ yang7
    nu, n`am sa dau nici un nume pe blog, dar daca esti in galati, la una din facultatile tehnice, sigur stii despre ce vorbesc🙂

     
  5. yang7

    15 Septembrie 2008 at 2:48 PM

    Sunt din Galați, am fost la o facultate tehnică, dar tot nu știu despre cine e vorba. Ințeleg de ce nu dai nume pe blog, dar dom’ profesor chiar merita…

     
  6. albastra

    15 Septembrie 2008 at 3:40 PM

    ti`am trimis mail🙂

     
  7. cieloblu

    17 Septembrie 2008 at 9:47 PM

    nu e om, e javra sigur…

     
  8. joschilotii

    17 Septembrie 2008 at 9:51 PM

    @albastra
    Doamne! Iti multumesc Doamne ca ai avut grija de ,,Scumpa,,!( noastra albastra )
    Doamne! Insanatoseste-i Doamne pe toti profesorii ,,atinsi,,… Pentru ca numai Tu ai PUTEREA SI SLAVA!

     
  9. YODA

    18 Septembrie 2008 at 11:10 AM

    mama ce profesor ai😆

     
  10. albastra

    18 Septembrie 2008 at 3:04 PM

    @ blu
    exact
    @ joschilotii
    rugaciunile ti`au fost ascultate, zic eu :)))
    @ yoda
    am avut🙂

     
  11. Monica

    23 Septembrie 2008 at 2:56 PM

    Cât de idiot! Păi şi persoana care a picat nu depune nicio plângere sau ceva?

     
  12. albastra

    23 Septembrie 2008 at 3:50 PM

    din cate stiu eu, nu a facut nimic…
    dar prin anul 1, eu si grupa mea ne`am dus la decan sa reclamam un alt prof care ne manca ficatii,s i imi aduc aminte, ca mare llucru nu s`a intamplat, desi ne`am dus de cateva ori bune…

     
  13. Iulian

    26 Septembrie 2008 at 6:09 PM

    nu, astia sunt „profesori”. nu trebuie sa fie confundati cu oamenii. sunt o categorie aparte. sper sa imi aduc aminte de cele spuse aici, precum si in multe alte parti atunci cand voi avea si eu ferm prinsa cu ambele maini „puterea”.

     
  14. albastra

    28 Septembrie 2008 at 2:09 PM

    sper ca fiecare dintre noi, sa gandeasca asa, sigur vom avea cu totii la un moment dat, puterea prinsa cu ambele maini.

     
  15. valecano

    26 Februarie 2009 at 2:30 PM

    Mai cunoastem jeguri din astea cu mucii in barba

     

Lasă un răspuns

 
