RSS

Momente [din facultate]

17 Feb

Am avut un coleg care folosea tot timpul verbul a impusca.
Prin anul 2 de facultate,am pus pariu cu el ca n`are tupeu sa se duca la un examen, cu un prof super sever, imbracat in haine de vanatoare [era iarna] si sa`i spuna ca a venit sa impuste un 5.
Zis si facut, miza deja se ridica pentru ca unii il credeau in stare, unii nu. Vine ziua examenului…colegul meu intarzia… deja ne gandeam ca s`a lasat pagubas. Cand colo…intra dupa prof in sala. Imbracat in haine de vanatoare.
Toti, pe burta de ras. Proful, pe care nu l`am vazut razand niciodata, isi potriveste mai bine ochelarii pe nas, si`l intreaba pe coleg ce`i cu el imbracat asa, el numai un zambet, ii spune ca a venit sa impuste un 5.
Profu` a ras vreo 10 minute, cu lacrimi, si culmea, i`a pus 5.

Noi nici nu ne asteptam sa`l primeasca in examen, d`apai sa`l mai si treaca pentru asa ceva.

Anul urmator, s`a dus altu` imbracat la fel… profu` il intreaba ce`i cu el, el ii zice ca`i la vanatoare… si profu` ii spune: imi pare rau, dar sezonul de vanatoare s`a incheiat!

 
15 comentarii

Scris de pe 17 Februarie 2009 în povesti, Studentie

 

Etichete: , , ,

15 responses to “Momente [din facultate]

  1. Se stie el

    17 Februarie 2009 at 5:35 PM

    fara a contesta veridicitatea intamplarii tale, imi amintesc ca un prof. de al meu a povestit la seminar o chestie asemanatoare… culmea care se petrecuse tot la poli

     
  2. albastra

    17 Februarie 2009 at 5:40 PM

    lol

     
  3. inn0cente

    19 Februarie 2009 at 2:00 PM

    😀 Cred că profu’ era în toane bune.

     
  4. Invizibilul

    21 Februarie 2009 at 11:48 AM

    macar a premiat inventivitatea si originalitatea …🙂 probabil daca vana un 10 nu pea i-ar fi iesit!😀

     
  5. fanitza

    21 Februarie 2009 at 1:03 PM

    asta e ca şi faza aia cu:

    -îmi păre rău băiete, pentru cât ştii, îţi pot da doar nota care începe cu p!
    -pinci, domn profesor, pinci!😀

    mie mi s-au dus zilele de poli, la economice iau doar note mari. şi restanţe ioc!😀

     
  6. albastra

    21 Februarie 2009 at 2:08 PM

    trebuie sa recunosti ca la poli era mult mai multa distractie :)))

     
  7. fanitza

    21 Februarie 2009 at 9:26 PM

    dacă pentru tine râsul amar se traduce drept distracţie…🙂

     
  8. paul

    22 Februarie 2009 at 7:21 PM

    ce gust are nebunia omului?… ha ha ha… mishto rau de tot cu pushcatu unui 5 … imi place mult bloguletzu…. salutari….

     
  9. InnOcente

    25 Februarie 2009 at 1:45 AM

    Mie mi-e dor de ceva albastru.
    Văd că n-ai chef să ne delectezi cu ceva nou😀

     
  10. albastra

    25 Februarie 2009 at 11:10 AM

    @ InnOcente
    sunt in letargia de dupa sesiune :))))
    si in plus, cineva a pus stapanire pe gandurile mele :))

     
  11. Se stie el

    25 Februarie 2009 at 5:45 PM

    sa ai grija la ace,.., cred ca e ceva voodoo la mijloc🙂

     
  12. albastra

    25 Februarie 2009 at 11:37 PM

    la mijlocul cui, costica?

     
  13. Se stie el

    26 Februarie 2009 at 12:10 AM

    eo ti zic… tu nimic, batman, batman :)))

     
  14. joschilotii

    26 Februarie 2009 at 9:42 AM

    @InnOcente

    Cătă dreptate ai! Abastra şi-a lăsat de izbelişte până a şi „clubul”!

    Ce nume frumos ai! Sigur este numele tău… pentru că nu poate fi un pseudonim🙂

     
  15. Iulian

    26 Februarie 2009 at 9:14 PM

    parca-i banc.

     

Lasă un răspuns

 
