RSS

Primavara soarele se joaca in mana ta … imi aduc aminte ochiul tau albastru …cum zambea…

02 Mar

** Odata cu primavara incepe si ultimul semestru al meu de studenta… si ultima sesiune… 🙂
Sesiunea asta,parca a durat 1000 de ani, iar dupa lupte seculare, care au durat aproape o luna, am reusit sa fac cate ceva si in sesiune asta. Evident am mai adunat restante :)) dar am mai si scapat de cateva. Ma simt ca Fat Frumos, aproape de Ileana Cosanzeana, care e intemnitata de zmeul cu 5 capete…iar eu… am calatorit peste 4 mari,4 munti si 4 vai [n.a: 4=numarul de ani] si m-am batut cu multi monstri si zmei si zmeoaice urate si mumii, si… am descifrat pergamente si citit diverse papirusuri. Dar… distractia de acum incepe…
** Primavara a venit brusc, si tocmai am realizat cat timp a trecut de cand a inceput anul… si cand plina de ura scriam o anume scrisoare… de dragoste. Pentru el. In loc de ura a ramas un gust amar.
Inca mai astept un fat frumos sa vina,pe Dunare,  cu un ghiocel in gura. Si probabil am sa`l astept eu mult si bine ca cica mos craciun si fat frumos nu exista. Dar totusi,mos craciun vine la mine, in fiecare an. Deci asadar si prin urmare, o sa vina si fat frumos.
** O blonda aude un zgomot in capul ei, si intreaba:
-Cine`i acolo?
-Un vierme care mananca creierii. aude raspunsul
-Si ce faci acolo? intreaba blonda.
-Mor de foame.
** Imi e dor sa stau in vama, sa fumez ceva si sa rad tamp. Si mult.
** Imi e dor sa stau noaptea, la munte, si sa ma uit la stele.
** Cainii nu joaca poker pentru ca atunci cand au o carte buna dau din coada.
** Violeta duce galeata la gunoi, raspandind miros de levantica.
** Si… un fel de martisor primit putin mai devreme… acum vreo saptamana, de la cineva drag mie:
dscf1044

 
18 comentarii

Scris de pe 2 Martie 2009 în barfa mica, oameni..., Studentie

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

18 responses to “Primavara soarele se joaca in mana ta … imi aduc aminte ochiul tau albastru …cum zambea…

  1. fanitza

    3 Martie 2009 at 9:57 PM

    titlul e piesa aia pe care chirilă o cântă cu mama sa!😀

     
  2. albastra

    4 Martie 2009 at 12:53 AM

    stiu
    primavara se cheama piesa…🙂
    si e la titlu pentru ca inca sunt fana vama veche :”>

     
  3. gurapunga

    4 Martie 2009 at 4:05 AM

    draga albastra,
    sunt intr-o campanie de „constientizare” a voastra, a femeilor, care inca il aseapta pe Fat Frumos. Este un mit care nu face bine nici barbatilor nici femeilor….oricum…chiar dac ar exista…acest Făt ar fi un mare FALS! :)…pierde prea mult timp apărând prin povesti (deci nu e monogam….umbla cu toate printzesele….in caz că sperati sa fie doar al vostru!) luptandu-se cu himere, in loc sa incerce sa afle ce o face pe femeie fericita….

    In concluzie, Fat Frumos e un mincinos si nu stie sa puna mana pe-o femeie…asa ca nu-l mai cautati fetelor…va rog!…bucurati-va in schimb oamenii veritabili (desi nu perfectzi) care va ies in cale!

     
  4. joschilotii

    4 Martie 2009 at 1:07 PM

    g.p-ule…tu esti un veritabil! :D:

     
  5. Lejer

    4 Martie 2009 at 3:44 PM

    Știre de ultimă oră: L-am găsit pe Făt Frumos!!!!

    O prietenă o întâlneşte pe Ileană Cosânzeana, pe holul unei maternităţi.
    Mirată, o întreabă:
    – Ce faci tu aici, la maternitate, Ileana Cosânzeana?
    – Am venit să „Făt Frumos”!

     
  6. albastra

    4 Martie 2009 at 4:14 PM

    @gp
    vai, iti multumesc ca m`ai luminat! :))
    @EA
    mai poti spune ceva despre gp? :))
    @lejer
    dada,il stiam😛

     
  7. gurapunga

    4 Martie 2009 at 5:46 PM

    ah, albastro, cata ironie!🙂

     
  8. albastra

    4 Martie 2009 at 10:49 PM

    unde?
    cum?
    cata?

     
  9. Ade

    5 Martie 2009 at 12:44 AM

    iti doresc o primavara furmoasa!

     
  10. albastra

    5 Martie 2009 at 1:49 PM

    @ Ade
    multumesc la fel!

     
  11. blu

    7 Martie 2009 at 12:03 AM

    bine ca ai scapat deocamdata de examene🙂

     
  12. artificiality

    18 Martie 2009 at 4:42 PM

    Hehe, eu am terminat ultima sesiune in februarie. Dupa 5 ani de facultate imi vine sa ma castrez mental..
    Bine ca a trecut, more time for mint rubbing !😀

     
  13. albastra

    18 Martie 2009 at 4:44 PM

    @ artificiality
    sa inteleg ca tot poli?
    mhhh… daca mai era si de 5 ani… o luam razna de tot… :)))

     
  14. artificiality

    18 Martie 2009 at 8:14 PM

    Da,tot Poli. Dar am fost pe sistemul vechi si acum semestrul 2 e doar ptr diploma…lux😀

     
  15. albastra

    18 Martie 2009 at 10:05 PM

    va urasc pe voi astia care aveti un semestru intreg la dispozitie pt licenta :))
    ce specializare ai?

     
  16. artificiality

    19 Martie 2009 at 6:21 PM

    Eu`s la inginerie electrica, matalutza? :p

     
  17. albastra

    19 Martie 2009 at 11:27 PM

    ingineria constructiilor de masini😀

     
  18. artificiality

    22 Martie 2009 at 12:30 AM

    Eh, suntem deci colegi de breasla :p
    Bafta la ultima sesiune, vei vedea ce usurata te simti, ti`o garantez😀

     

Lasă un răspuns

 
