RSS

Did you see my brain? I think I drop it somewhere

21 ian.

Am invatat ca, atunci cand cineva iti trage o palma, sa intorci si celalalt obraz, sa vezi pana unde se ajunge. Apoi, depinde de persoana daca`ti trage si a2a palma sau nu.

1. Am descoperit ca zilele de luni sunt inventate de cei are au inventat trezitul de la ora 6,  insomniile, manelele si scarbosul fir de par din mancare.

2. Numai eu imi imaginam ca in 2010 vom trai ca cei din familia Jetson?

3. Cine a fost persoana care s-a uitat la vaca si a spus: am sa storc chestiile alea roz pana curge ceva din ele, si am sa beau orice ar iesi?

4. Sa nu mai aud pe nimeni spunandu`mi ca locul femeii e in bucatarie: Tineti minte ca acolo se tin cutitele si alte chestii periculoase!

5. Cand va mai ganditi la cei cu minti foarte, foarte mici, sa stiti ca ei au mintile asa mici ca sa incapa in lumile lor mici, mici.

6. Orice e cu testicole sau cauciucuri cauzeaza probleme, chestie dovedita stiintific.

7. Am nevoie de inca o camera, pentru haine, genti si incaltari. Sa nu`mi spuneti ca`n Africa mor oameni de foame, ca ma iau de voi :)) Si da, e complicat sa fii fata, avem o gramada de probleme existentiale, si mult prea multe lucruri fata de spatiul de depozitare mult prea mic.

8.  Ati observat ca dintre mafie si guvern, mafia e cea organizata?

9. De ce cainii alearga spre usa de cate ori cineva suna la usa? Nu`i cauta nimeni niciodata.

 
6 comentarii

Scris de pe 21 ianuarie 2010 în barfa mica

 

Etichete:

6 răspunsuri la „Did you see my brain? I think I drop it somewhere

  1. Învăţătorul

    21 ianuarie 2010 at 9:10 PM

    1. am inteles doar partea cu trezitul la ora 6 dim, restul nu. 🙂
    2. Eu imi imaginam ca vom trai ca Familia Flinstone, (dar depinde din ce era tehnologica privesti lucrurile) adica la fel de saraci si fericiti alaturi de sotii, daca nu le tin altii… :))
    3. ala cred ca ar figeoana…sau vanghelie? ….Becali a fost cu descoperitul oilor.
    4. Locul femeii nu e in bucatarie: ca arde oalele! :)) Sau arunca cu chestii periculoase…
    5. Doar subscriu 🙂
    6. Nu ti cred… 😛
    7. Ramane cum am stabilit 😀
    8. Pai doar mafiotii se inteleg dinainte cat si cum fura si la cine cotizeaza. Daca nu ar fi fost organizati, nu ar mai fi existat sistem public corupt si cei in cauza si-ar face datoria cum trebuie. 😛
    9. Ei sunt vestitorii …primaverii si asteapta sa ii scoata la plimbare si la joaca noii veniti! 🙂
    Welcome back…

     
  2. Singur

    28 ianuarie 2010 at 10:31 PM

    Nu e bine! Crede-ma! Daca-ti da careva o palma, intrucat tu nu esti Cristos, n-ai voie sa intorci si celalalt obraz. Bunul simt te obliga sa-i dai doua inapoi. Una in contul celei pe care ti-a dat-o si inca una de rezerva, ca sa nu te mai deranjeze prea curand.

     
  3. albastra

    28 ianuarie 2010 at 11:29 PM

    pai da,creca e cel mai bun sfat pe care`l puteam primi.

     
  4. Se stie el

    29 ianuarie 2010 at 8:45 PM

    @ albastra acum depinde unde ti da palma, s ar putea sa doresti chiar mai mult de 2 :)))

     
  5. albastra

    29 ianuarie 2010 at 11:22 PM

    @ se stie
    stii tu ce stii :))

     
  6. Se stie el

    30 ianuarie 2010 at 12:28 AM

    insasi numele o spune se STIE EL :>

     

Lasă un comentariu