RSS

Come undone

26 Ian

Da-ne Doamne zapada, ca are cine s-o dea la o parte.

M`am scarbit de falsitate. De ce nu aveti curajul sa apareti fara straiele astea inflorate, si sa nu mai incercati sa fiti ceea ce nu sunteti si nu veti fi vreodata?
Mi`e mila de cei care eticheteaza, doar pentru ca au etichete,  fara sa stie daca intradevar au dreptate. Si fara sa le pese.

*play The Killers – Happy birthday Guadelupe*

Imi sunt urate persoanele care sunt gata oricand sa se schimbe dupa caracterul cuiva. Faptul ca nu aveti coloana vertebrala spune mare lucru despre voi.
Si ma streseaza persoanele care vorbesc doar pentru ca se plictisesc si nu vor sa taca.
Si nu mai spuneti ca cunoasteti o persoana foarte bine, pentru ca, n`o cunoasteti nici pe jumatate, si n`o s`o cunoasteti niciodata prea mult. Pentru ca nimeni nu se cunoaste pe el prea mult. Iar fiecare atitudine, fiecare vorba, este perceputa de fiecare individ in parte.
Dar stiati asta,nu? Ca sunteti toti foarte destepti.
Si mi se pare urat sa tragi concluziile inainte de vreme.
Si mi se pare aroganta combinata cu nesimtire sa faci pe desteptul, poate si interlocutorul este destept, de este in stare sa intretina o discutie, dar nu vrea sa dea peste nas, la fiecare replica.
Nu va place? Nu cititi!
I am not antisocial I just don’t like most people.

 
4 comentarii

Scris de pe 26 Ianuarie 2010 în existentiale, oameni...

 

Etichete:

4 responses to “Come undone

  1. Învăţătorul

    26 Ianuarie 2010 at 6:34 PM

    That’s unfair…

     
  2. artificiality

    1 Februarie 2010 at 7:13 PM

    Ai scris pe gustul meu😀

     
  3. iulianxxl

    11 Februarie 2010 at 1:02 AM

    Hmmm!

     
  4. albastra

    15 Februarie 2010 at 3:57 PM

    iulianxxl
    long time no see😉 welcome back😛

     

Lasă un răspuns

 
