RSS

It’s Monday…AGAIN?

02 Feb

Hate mondays.
In rest, lumea mea e cam perfecta. As mai avea nevoie de inca o camera, si am neaparat nevoie ca ziua sa fie mai lunga, gen 30 de ore. Ar fi perfect.
As avea timp si de bicicleta. Si de role vara, si de umblat prin oras. Si de crazy things. :)) mai ales de crazy things.

Si e bine ca mai ninge din cand in cand ca in povesti.
Si Royksopp chiar rulz. Asta asa ca fapt divers. Sa nu uit sa fac post cu This must be. Daca uit, cautati voi, cautati.
Am mai zis ca am avut de cele mai frumoase 2 revelioane ever :)) cu o noapte distanta intre ele :)) ?

 
2 comentarii

Scris de pe 2 Februarie 2010 în barfa mica

 

Etichete:

2 responses to “It’s Monday…AGAIN?

  1. Învăţătorul

    2 Februarie 2010 at 11:45 AM

    Da, rulz Røyksopp, cu piesa: What Else Is There…
    Merge și This must be it!

     
  2. artificiality

    7 Februarie 2010 at 5:30 PM

    What else is there?
    Şi mie îmi place mult Royksopp.
    Partea proastă e că citesc postul ăsta taman duminică, ultima zi de relaxare😦

     

Lasă un răspuns

 
