RSS

Regrete…

08 Oct

Uneori, in noptile tarzii, cand pui capul pe perna…. toate regretele, si sperantele sfaramate iti vin in minte. Regrete peste care, s`au asternut ani de plumb, si nimic nu poate schimba situatia.

Regret ca nu mi`am pretuit bunicii la adevarata lor valoare, si niciodata nu i`am ascultat pana la capat, fiind convinsa k povestirile lor din razboi, sau alte chestii, chiar nu ma pasioneaza. Ma doare rautatea de care am putut da dovada uneori… iar acum e prea tarziu…
Ma mai bantuie amintiri  legate de fostul… amintiri care sunt prea pitite in sufletul meu, dar cu cat incerc sa le arunc mai departe, rabufnesc cu o putere mai mare. Sunt lucuri care nu le`am spus nimanui, si nici nu cred ca le voi spune…. dar ele acolo… dor…
Ma doare indiferenta cu care am tratat uneori persoanele iubite, si le`am dezamagit dintr`un moft, cu toate ca stiam cat doare sa fii dezamagit….
Si regret, sincer regret ca uneori, nu mi`am aratat iubirea fata de toti prietenii care mi`au fost mereu alaturi mai mult sau mai putin, dar in ochii mei, tot prieteni au ramas….si poate meritau mai multa recunostita.

Trist e ca pot scrie unde vreau cuvintele de mai sus…. dar degeaba…. ele nu vor repara ce trebuia sa fac eu la momentul respectiv….iar aceste „umbre” ma vor urmari toata viata…

 
2 comentarii

Scris de pe 8 Octombrie 2007 în oameni..., povesti

 

2 responses to “Regrete…

  1. cieloblu

    9 Octombrie 2007 at 1:20 PM

    si te vor invata ce ai de facut de acum inainte. nimic nu-i intamplator pe lume…

     
  2. albastra

    9 Octombrie 2007 at 3:31 PM

    adevarat!

     

Lasă un răspuns

 
