RSS

Elixirul care sterge amintiri nefericite

21 Oct

Toti ne`am dorit, sa ne putem sterge, din memorie, un anumit moment, o anumita traire . Din pacate, nu reuseam si ne mai si obseda acel lucru, dar… acum, cica, s`a inventat un elixir de ne sterge amintirile nefericite din creier, dupa cum bine putem citi aici.
[imi aduc aminte, ca acum cativa ani buni, pana si pe cei de la 3se, ii auzeam răgând cântând: amintirile ma chinuiesc, amintirile mă răscolesc. Ar trebui sa-i anunţe cineva că s-a inventat elixirul, sa nu se mai chinuie, naibii.]
Acum, intrebarea mea, muritor de rand… e: de unde stie elixiru` asta ce vrea sa uit si ce nu? bag de seama că e mai deştept ca mine, că eu nu stiu sigur ce as vrea să uit şi ce nu.
Daca peste 2-3-15-20-100 de ani, vreau sa am si amintirile alea inapoi? Cine mi le da? Sau elixiru` are efect o perioada determinata?
Sau, cine îmi garantează mie, că, dacă voi folosi „elixirul” nu îmi voi mai aminti niciodata chestia care m-a traumatizat?

Meh geniilor, mai bine aţi afla elixirul pentru cancer, sida, şi alte boli din cauza cărora sute de oameni, mor anual, in urma unor chinuri groaznice.Pe când ăştia cu amintiri neplăcute o să-şi revina.

Dedicaţie pentru ăştia cu elixiru’ lor, şi pentru mulţi alţii…
[Florin Chilian – Sa Nu Preacurvesti! – Suflete De Sluga]

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 21 Octombrie 2007 în barfa mica, existentiale

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
