RSS

Nervi

29 Ian

Draga Orange,
iti multumesc din suflet pentru ca mi`ai facut cartela nefunctionala, cand aveam nevoie de telefon mai mult.

Draga ipod,
n`am sa inteleg niciodata de ce ai ales sa te sinucizi si ai sarit din buzunarul meu, de la o inaltime asa mare. Tu stii cel mai bine cum dormeam noi doi noaptea, si niciodata nu m`am suparat cand incercai sa ma strangulezi.  Iti promit ca n`am sa te uit niciodata si vei ramane dragostea mea aia mare, manca`ti`as merisoru` tau ala apetisant!

Draga profesor antipatic-afurisit-si din cale afara de al dracului,
Sper sa mori de gat cu cei 3 asistenti ai tai. Pentru ca ei sigur vor muri.
Iar din stima si respect,la urmatorul examen, am sa va mananc ficatii.

 
10 comentarii

Scris de pe 29 Ianuarie 2009 în barfa mica, povesti

 

Etichete: , , , , ,

10 responses to “Nervi

  1. carlitos

    29 Ianuarie 2009 at 8:59 PM

    … Inseamna ca totul e spre bine… a trecut haul, urmeaza sa te urci pe val.😛

     
  2. albastra

    29 Ianuarie 2009 at 10:41 PM

    da,sper!

     
  3. DjLOVE

    30 Ianuarie 2009 at 3:39 PM

    … smile… tomorrow can be worse…

     
  4. Invizibilul

    30 Ianuarie 2009 at 9:17 PM

    rautate ce esti …🙂 cred ca simt niste cornite pe acolo😉

     
  5. albastra

    30 Ianuarie 2009 at 11:15 PM

    de ce`s rea?ce am facut?
    si in + cred ca simti naspa… e aureola aia de ingeras ceea ce simti tu😀

     
  6. blu

    31 Ianuarie 2009 at 3:45 AM

    gata, s au spart ghinioanele, ai scapat🙂

     
  7. albastra

    31 Ianuarie 2009 at 2:40 PM

    se pare ca da…😀

     
  8. fanitza

    31 Ianuarie 2009 at 6:22 PM

    ficaţii??!!

    e ceva amar?🙂

    nu cunosc expresia!😀 damn it, sunt ardelean!😀

     
  9. albastra

    31 Ianuarie 2009 at 7:41 PM

    aia amara e fierea!
    :)))
    cat despre expresie… da`… e una din ‘calitatile’ de a fi moldovean! :)))) … pe naiba!

     
  10. Mircea Popescu

    2 Februarie 2009 at 1:58 AM

    E pai si nu stii ce-s ficatii fanita ?!

     

Lasă un răspuns

 
