RSS

Ganduri in miez de noapte…

11 Iun

M-am scuturat de amintiri, sperand sa uit de tot si m-am dus la geam. Racoarea noptii si aerul usor umed si cu miros de Dunare, miros atat de familiar, mi-au dezmierdat fruntea, ducandu-ma cu gandul la copilarie. Mi-am aprins o tigara privind stele si profitand de linistea noptii. Inca o noapte pierduta. Incet, incet, stele si noaptea, ma duc cu gandul la saptamana care vine, la examene, la faptul ca imi voi schimba locul de munca si la parerile de rau ca imi voi lasa ‘familia’ in urma.

Inca o noapte pierduta…

In week-end-ul care vine, voi pleca la munte. Din pacate, oriunde ai fugi, gandurile, te urmaresc…
Din gand in gand, mi se perinda prin fata ochilor, toti fostii prieteni, pana si cel de la gradinita: Alex. Tigara s-a stins deja…dar…. gandurile n-au fugit.

O ultima privire spre sertarul atat de ingreunat de amintiri. Il inchid cu greu, sperand ca ecoul amintirilor sa nu mai strabata din el.

5 zile pana vineri…

 
3 comentarii

Scris de pe 11 Iunie 2007 în barfa mica

 

3 responses to “Ganduri in miez de noapte…

  1. alex

    13 Iunie 2007 at 10:48 PM

    noaptea e cel mai bun sfesnic😉

     
  2. Shad0w

    28 Octombrie 2008 at 11:53 PM

    @alex: sfetnic, mama. si amintirile alea vor fi cu tine mereu, daca reusesti sa te impaci cu ele si cu tine, vei putea primi orice-ti va rezerva viitorul cu deschidere si prospetime.

     
  3. albastra

    29 Octombrie 2008 at 1:40 PM

    nu e vorba de acelasi alex, asta e sigur :)))

     

Lasă un răspuns

 
