RSS

Ziua internationala a donatorilor de sange – 14 iunie

14 Iun

S-a facut si pentru asta o zi internationala, din ce am vazut, gugalind e si in China, si mai peste tot.
Bravo celor care se gandesc si la vietile altora, si doneaza sange. In Romania doar un procent de 0,5 % din oameni doneaza sange, iar in tari precum Belgia, Olanda, etc [tari care sunt mai mici]  sunt mult mai multi donatori.
Poate ar trebui sa ne mobilizam si noi, pana la urma,cine stie….poate cu acel putin sange, putem salva o viata.

 
2 comentarii

Scris de pe 14 Iunie 2007 în barfa mica, recomandari

 

2 responses to “Ziua internationala a donatorilor de sange – 14 iunie

  1. Shad0w

    29 Octombrie 2008 at 12:01 AM

    da, aici de exp sunt afise si la fac, dar cred ca igiena din centrele de donatie e cat de cat mai buna.. ma gandisem si eu sa ma duc, intr-o perioada, dar niste povesti auzite pe=acolo cu oameni care s-au imbolnavit de la ace m-au facut sa renunt.

     
  2. albastra

    29 Octombrie 2008 at 1:38 PM

    eu am niste prietene care se duc din 2 in 2 luni, si spuneau ca e super ok, curat, etc… eu nu am fost, cu toate ca ma bate si pe mine gandul. dar mereu zic, data viitoare… shame on me!

     

Lasă un răspuns

 
