RSS

Vama Veche

19 Iun

Da, imi e dor de ei, si oricare din melodiile lor, imi fac pielea de gaina. Am ras, am plans, am stiut ca lumea e a mea cand le-am ascultat melodiile, clipurile vechi cu ei imi aduc zambetul pe buze.
Pacat k separati nu mai fac totul la fel, sper sa inteleaga ca se completau, si sa ne incante si de acum incolo, cum au facut-o pana acum.

Cum sa nu-i iubesti pe cei de la Vama Veche?🙂
Cum sa nu zambesti cand ii vezi, cand ii asculti, cand vezi ca ei canta si-ti ghicesc trairile, sentimentele…
De cate ori sunt trista, ascult Vama Veche, ei ma readuc cu picioarele pe pamant, si imi dau doza de optimism de care am nevoie.

LE: Mai erau 2 clipuri, dar din cauza ca nu mai erau available le`am sters. sry!🙂

 
4 comentarii

Scris de pe 19 Iunie 2007 în povesti, recomandari

 

4 responses to “Vama Veche

  1. Hector

    23 Iunie 2007 at 6:20 PM

    Oh please, eu îi detest, nu mi-au plăcut absolut niciodată. Too mellow…

     
  2. albastra

    24 Iunie 2007 at 3:16 PM

    fiecare cu gusturile lui…

     
  3. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    2 Noiembrie 2007 at 11:52 PM

    pacat ca 2 din video-urile postate mai sus nu sunt avalabile🙂 am incercat sa le aud si sa le vizionez pe toate 3 deodata..pacat😦

     
  4. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 2:51 AM

    ^.^ naspa, am sa le mut, noroc k mi`ai zis
    ;;) ce m`as face fara tine?

     

Lasă un răspuns

 
